فونیکسریمکسبهتام

استقبال ۷۰درصدی شهروندان از تقویم زمان بندی طرح ترافیک سالیانه

کاهش ۹۰درصدی تخلفات ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد با کنترل مکانیزه

عصر خودرو: معاون شهردار تهران با اشاره به کنترل هوشمند محدوده زوج وفرد از ابتدای هفته گذشته گفت: به طور قطع شاهد کاهش ۹۰ درصدی تخلفات ورود به محدوده زوج و فرد خواهیم بود .

کاهش ۹۰درصدی تخلفات ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد با کنترل مکانیزه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران،  سیدجعفر تشکری هاشمی معاون شهردار تهران با بیان اینکه مکانیزه کردن محدوده طرح زوج و فرد از سال گذشته در دست اجرا بود، اظهار کرد:  تجربه مکانیزه کردن محدوده طرح ترافیک نشان می دهد، با نصب دوربین های ثبت تخلف ورودهای غیرمجاز به محدوده زوج و فرد تا بیش از 90 درصد ورود غیرمجاز به این مناطق کاهش خواهدیافت .

    وی با بیان اینکه با کنترل هوشمند محدوده زوج و فرد شاهد خطایی نزدیک به صفر در کنترل ورودهای غیر مجاز هستیم، تصریح کرد: کنترل هوشمند محدوده طرح ترافیک و نتایج بسیار موفق آن الگوی هوشمندسازی محدوده زوج و فرد شد .
    معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه پس از یک دوره گذار خطاهای موجود در اجرای این طرح بررسی می شود، گفت: به عنوان مثال برخی شهروندان هستند که باید هر روز وارد محدوده زوج و فرد شوند که در این دوره شناسایی خواهند شد و با رای زنی با شورای اسلامی شهر تهران برای آن دسته از شهروندان چاره اندیشی می شود.
    وی در ادامه به نتایج موثر استفاده از تقویم زمان بندی برای بورود به محدوده طرح ترافیک در مجوزهای سالیانه طرح سال 94 پرداخت و افزود : در سال جاری این امکان در سامانه شهرداری تهران فراهم شده است که واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک می توانند بر اساس تقویم زمان بندی ، روزهای ورود به محدوده طرح ترافیک خود را مدیریت کنند که این اقدام نتایج بسیار موثری را در مدیریت ترافیک در محدوده طرح خواهد داشت .
    تشکری هاشمی با اشاره به استقبال بیش از 70 درصدی شهروندان از مدیریت زمان ورود به محدوده طرح ترافیک تصریح کرد: نتایج نشان می دهد شهروندان نیز از این زمان بندی استقبال کرده و هر روزی که به طور قطع می دانند نیاز به استفاده از محدوده ندارند را در تقویم زمان بندی لحاظ کرده اند.
    معاون شهردار تهران در پایان با بیان اینکه بر اساس این طرح، متقاضیان به ازای هر روز انتخابی معادل یک روز از عوارض سالیانه شان کسر شده است، گفت : گرچه با اجرای این طرح در آمد حاصل از طرح ترافیک سالیانه که تماما صرف توسعه حمل و نقل عمومی و اصلاح زیرساخت های ترافیکی شهر می شود کسر شد اما نتایج قابل قبول مدیریت ترافیک در این محدوده برای شهرداری تهران ارجح تر بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو