فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردار شیراز خبر داد

تجهیز ۴ هزار تاکسی در شیراز به دستگاه کارت‌خوان

عصرخودرو: معاون حمل و نقل شهرداری شیراز از تجهیز چهار هزار تاکسی در این شهر به دستگاه کارت‌خوان خبر داد.

تجهیز ۴ هزار تاکسی در شیراز به دستگاه کارت‌خوان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازتسنیم، علی زحمتکش  با بیان اینکه طرح تجهیز چهار هزار دستگاه تاکسی به دستگاه کارتخوان در این شهر اجرایی می‌شود، اظهار داشت: با اجرای این طرح که تا پایان شش ماه نخست امسال به سرانجام می‌رسد،شهروندان می‌توانند با کارت‌های شهروندی کرایه‌های تاکسی را پرداخت کنند.

    زحتمکش‌ افزود: اواخر سال گذشته مذاکره  لازم در مورد اجرای این طرح با بانک شهر صورت گرفت و در تفاهم منعقد شده، مقرر شد در مرحله نخست نصب دستگاه‌های کارتخوان در چهار هزار تاکسی شهر شیراز در تابستان امسال انجام شود.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر  12 هزار تاکسی در شهر شیراز فعال است، گفت: همچنین با برنامه‌ریزی انجام شده نصب کارتخوان در چهار هزار تاکسی گردشی شیراز برای نیمه‌دوم امسال در دست اقدام و عملیاتی شدن است.

    معاون شهردار شیراز با اشاره به اینکه همواره برخی شهروندان نسبت به نحوه پرداخت کرایه‌های تاکسی اعتراض داشتند افزود: با تجهیز تاکسی‌ها به دستگاه کارتخوان بسیاری از این مشکلات رفع می‌شود.

    زحمتکش در مورد ابلاغ افزایش کرایه‌های تاکسی در شهر شیراز نیز خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز به ازای هر کورس که یکهزار و 500 متر است 50 تومان به نرخ کرایه‌های تاکسی در این شهر افزوده شد.

    معاون حمل و نقل شهرداری شیراز تصریح کرد: از نیمه اردیبهشت‌ماه امسال افزایش کرایه‌های تاکسی از 350 تومان به 400 تومان در شهر شیراز به طور رسمی با نصب برچسب‌های تاکسیرانی عملیاتی می‌شود.

    وی تصریح کرد:  بر اساس مصوبه جدید شورای اسلامی شهر، ورودی  تاکسی‌های تلفنی از یک هزار و 850 تومان به دو هزار و 100 تومان افرایش و همچنین به ازای هر کیلومتر پیمایش از 370 تومان به 425 تومان رسید.

    معاون حمل و نقل شهرداری شیراز گفت: نرخ ورودی کرایه تاکسی‌های فرودگاه و راه آهن نیز  از سه هزار تومان به سه هزار و 600 تومان و به ازای هر کیلومتر پیمایش از 370 تومان به 450 تومان  افزایش یافت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو