فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اردبیل:

اردبیل از کمبود پارکینگ رنج می‌برد

عصر خودرو : رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل گفت: شهر اردبیل به شدت از نبود پارکینگ‌های مدرن شهری رنج می‌برد و در حل این مشکل همه باید تلاش و جدیت کند.

اردبیل از کمبود پارکینگ رنج می‌برد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس،  محمد اصلانیان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما روز به روز شاهد افزایش حجم ترافیک در شهر اردبیل هستیم و برای حل این مشکل باید به فکر جایگزینی طرح‌های منسوخ شده در حوزه ترافیک و حمل و نقل باشیم.

    وی با یادآوری اینکه می‌توان از حیاط مدارس و مجموعه‌های اداری در ساعات غیرکاری به عنوان پارکینگ استفاده کرد، گفت: با توجه به ترافیک شدید و کمبود پارکینگ به عنوان یکی از موثرترین راهکارها سعی بر افزایش برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری درست در این زمینه بر رفع نارسایی است.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل ادامه داد: شهر باید مدیریت نظام‌مند داشته باشد و در این زمینه می‌توان از تجارب مفید و روبه جلو برخی کشورهای پیشرفته در این حوزه استفاده کرد.

    اصلانیان بیان کرد: در حال حاضر عدم توازن برخی سازه‌های شهری با اصول معماری مشهود است و این امر زیبنده شهر اردبیل نیست که قصد دارد در آینده به جرگه کلانشهرها بپیوند.

    وی با اذعان به اینکه مطالبات مردم در حوزه حمل و نقل به زمین مانده و پاسخگویی خاصی را در این زمینه شاهد نیستیم گفت: مطالبات مردم در حوزه حمل و نقل با توجه به کمبودها و مشکلات اعتباری و بودجه‌ای که وجود دارد راه حل اساسی این نارسایی‌ها است که قطعا به هدف‌گذرای و برنامه‌ریزی بلند مدت نیاز دارد.

    عضو شورای شهر اردبیل اهمیت فرهنگ‌سازی را در این حوزه یادآور شد و گفت: طرح‌های موقت ترافیکی به هیچ وجه در حل این معضلات چاره‌ساز نیست.

    اصلانیان افزود: طرح‌های ترافیکی که بدون اطلاع‌رسانی مناسب و در زمانی محدود اجرا می‌شود راهگشا نبوده و نمی‌تواند موانع را برطرف کند.

     وی در پایان سخنان خود گفت:  شهرداری اردبیل در قالب طرح جامع ترافیکی و حمل و نقل باید روی پروژه‌های همچون مونوریل، توسعه پارکینگ و توسعه حمل و نقل عمومی تمرکز کرده و در این راستا گام‌های جدی و اساسی را بردارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو