فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان خبر داد:

تشدید فعالیت اکیپ های بازرسی تاکسیرانی همدان در شهر

عصرخودرو: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان گفت: با توجه به افزایش نرخ تاکسی از اول اردیبهشت ماه، اکیپ های بازرسی به صورت فعال در سطح شهر همدان حضور دارند.

تشدید فعالیت اکیپ های بازرسی تاکسیرانی همدان در شهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، مهرداد خورشیدوند افزود: نرخ نامه جدید تاکسیرانی همدان اول اردیبهشت ماه ابلاغ و به رانندگان تاکسی نیز اعلام شد و تا چند روز آینده، برچسب نرخ نامه جدید در تاکسی ها نصب خواهد شد.

    وی ادامه داد: با توجه به نرخ نامه جدید، کرایه تاکسی ها 20 تا 25 درصد افزایش یافته است.

    خورشیدوند عنوان کرد: با افزایش نرخ تاکسی ها، چهار اکیپ بازرسی به صورت فعال و ثابت در سطح شهر همدان حضور دارند و به تخلفات رسیدگی می کنند.

    وی با بیان اینکه واحد رسیدگی به شکایات تاکسیرانی نیز پاسخگوی اعتراضات شهروندان است، یادآور شد: میزان شکایات مردمی ارائه شده به واحد شکایات افزایش چندانی نداشته و روند ثابتی دارد و گران شدن کرایه تاکسی افزایش شکایات را به همراه نداشته است.

    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان افزود: مردم در صورت مشاهده تخلف، شکایت خود را با سامانه پیامکی 30004139 و یا شماره تلفن 32514242 در میان بگذارند.

    خورشیدوند عنوان کرد: رانندگان تاکسی باید بر اساس نرخ نامه مصوب، از مسافران کرایه دریافت کنند و اگر غیر از این بوده، رانندگان مرتکب تخلف شده اند و در صورت در میان گذاشتن این تخلف با واحد شکایات تاکسیرانی، با راننده متخلف برخورد می شود.

    خورشیدوند با بیان اینکه سه هزار و 424 تاکسی در شهر همدان فعالیت می‌کنند، بیان داشت: از بهمن ماه سال 93 کمیته نرخ گذاری تاکسیرانی با حضور نماینده فرمانداری، نماینده شورای شهر، نماینده تعزیرات و نماینده صنعت و معدن و تیم کارشناسی سازمان تاکسیرانی تشکیل و پس از گذراندن 10 جلسه مصوبه نهایی این کمیسیون تصویب و پس از تائیدیه هیئت مدیره و شورای سازمان به شورای شهر ارسال شد که مراحل نهایی تصویب آن انجام شده است.

    مهرداد خورشیدوند گفت: نرخ کرایه های مصوب سال 94 بر اساس دستورالعمل دفتر حمل و نقل وزارت کشور و آیتم های متعددی از قبیل مسافت، هزینه‌های خودرویی، معبرهای ترافیکی، قیمت حامل‌های انرژی، تعداد مسافر و حتی مسیرهای ضعیف و قوی و ترافیک، هزینه های راننده  و درصد مسافرپذیری تعیین شده و در شهر همدان اعلام و لازم الاجرا خواهد بود.

    مهرداد خورشیدوند افزود: طبق هماهنگی ها تمامی تاکسی های فعال در سطح شهر باید نرخنامه مصوب شورای اسلامی را برای رویت در معرض دید عموم قرار دهند و از تردد خودروهایی که برچسب نرخنامه نداشته باشند جلوگیری می شود.

    وی گفت: از آنجایی که فعالیت خودروهای عمومی برای ارائه سرویس بصورت عمومی است، هر گونه ارائه خدمات بصورت دربستی ممنوع بوده و در صورت رویت بازرسن سازمان برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو