فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر ارومیه:

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی ارومیه نیازمند کار جهادی است

عصرخودرو: عضو شورای شهر ارومیه گفت: متاسفانه کمترین بودجه شهرداری ارومیه به حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی اختصاص یافته است و این در حالی است که نوسازی ناوگان اتوبوسرانی ارومیه نیازمند کاری جهادی است.

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی ارومیه نیازمند کار جهادی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، حسین پناهی در جلسه علنی شورای شهر ارومیه با ابراز تاسف از اینکه کمترین بودجه شهرداری به حوزه حمل و نقل عمومی اختصاص یافته است اظهار داشت: متاسفانه بودجه‌ای که برای اتوبوسرانی اختصاص یافته کافی نبوده و برای نوسازی و بهسازی آن کاری جهادی لازم است.
    عضو شورای شهر ارومیه گفت: تاکنون برای نوسازی و بازسازی سیستم حمل و نقل شهری به اندازه کافی مصوبه صادر شده، بنابراین از کمیسیون خدمات شهری انتظار می‌رود که پیگیر مصوبات پیشین باشند.
    پناهی تصریح کرد: متاسفانه اتوبوس‌های شهری ارومیه در شان همشهریان نبوده و باید در راستای نظارت بر سلامتی و پاکیزگی آنها گام برداشت چون بسیاری از آنها به خاطر عمر بالایی که دارند سبب آلودگی هوای شهر شده‌اند و باید سامان دهی شوند.
    عضو شورای شهر ارومیه با تاکید بر انسجام‌بخشی در ناوگان حمل و نقل عمومی افزود: باید برای رانندگان تاکسی و اتوبوس‌ ارومیه لباس متحدالشکلی در نظر گرفته شده و این کار با جدیت عملیاتی شود.
    وی با تاکید بر اینکه مساجد شهر ارومیه از انسجام کافی برخوردار نیستند اظهار داشت: در این باره مساجد ارومیه یا از طریق اداره اوقاف و امور خیریه به فراموشی سپرده شده و یا مدیریت لازم بر آنها صورت نگرفته است.
    پناهی گفت: در زمان گذشته هیئت امنای مساجد دارای حکم بودند اما متاسفانه هم‌اکنون اعضای هیئت امنای مساجد با اختلافات فراوانی مشغول فعالیت هستند بنابراین باید به مسئله هیئت امنا در مساجد نیز توجه شود.
    عضو شورای شهر ارومیه با تاکید بر توجه به یکسان‌سازی، واگذاری و ساخت مساجد تصریح کرد: باید مساجد به گونه‌ای باشند که مردم راغب به استفاده از آنها شوند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو