فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل و لاستیک بویراحمد هشدار داد

برخورد جدی با احتکا‌رکنندگان لوازم یدکی اتومبیل در بویراحمد

عصر خودرو : رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل و لاستیک شهرستان بویراحمد از برخورد جدی با احتکار‌کنندگان لوازم یدکی اتومبیل در شهرستان خبر داد و گفت: کالاها باید بر اساس نرخ مصوب ارائه شوند.

برخورد جدی با احتکا‌رکنندگان لوازم یدکی اتومبیل در بویراحمد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، نعمت‌اله نیکزاد امروز  بابیان اینکه اتحادیه لوازم یدکی، اتومبیل و لاستیک از آن دسته اتحادیه‌هایی است که به صورت ماهانه بازدید می‌شود، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با افراد مطابق قانون برخورد می‌شود.

    رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل و لاستیک شهرستان بویراحمد اذعان کرد: افرادی که در این صنف کالا احتکار می‌کنند و خارج از نرخ مصوب کالا توزیع کنند بر اساس قانون به شدت با آن‌ها برخورد می‌کند.

    این مسئول با تاکید بر اینکه عمده کالاهای احتکار شده شامل لوازم یدکی، اتومبیل و لاستیک بوده، گفت: با تشکیل پرونده برای واحد صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی تا مطابق قانون با آن برخورد شود.

    نیکزاد در ادامه بر لزوم نصب صندوق مکانیزه در صنوف لوازم یدکی اتومبیل و لاستیک در سطح شهرستان بویراحمد تاکید کرد و گفت: با نصب این دستگاه میزان خرید و فروش برای عرضه‌کننده آسان‌تر است.

    وی اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل و لاستیک شهرستان بویراحمد را شامل پنج رسته لاستیک فروشی، لوازم یدکی اتومبیل، دوچرخه، موتورسیکلت و پیچ و مهره است که خدمات به مردم شهرستان ارائه می‌کنند.

    این مسئول تعداد واحد صنفی لوازم یدکی اتومبیل در شهرستان بویراحمد را 65 واحد عنوان کرد و گفت: 17 واحد صنفی لاستیک فروش و هفت نمایندگی ایساکو در شهرستان ارائه خدمت می‌کنند.

    رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل و لاستیک شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه لوازم یدکی با 15 درصد سود که سازمان حمایت از مصرف‌کننده مشخص کرده می‌باشد، گفت: لاستیک‌فروشی با 10 درصد سود بوده که در صورت مشاهده و گزارش هرگونه فروش خارج از نرخ مصوب به شدت برخورد می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط