فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای ‌شهر مشهد:

نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد مقدس در دستور کار قرار دارد‌

عصر خودرو : عضو شورای ‌شهر مشهد مقدس گفت: خرید و نوسازی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی مشهد مقدس در دستور کار قرار دارد.

نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد مقدس در دستور کار قرار دارد‌
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، حسن پژمان اظهار داشت: تقویت جایگاه شوراهای شهر  باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا باید قوانین مرتبط با شوراها در مجلس شورای اسلامی اصلاح شود در غیر این صورت حیطه کاری شوراهای اسلامی شهر تنها در حوزه شهرداری‌ها باقی خواهد ماند.

    وی با اشاره به تقویت تعامل شوراهای اسلامی با شهرداری‌ها تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین جایگاه‌های نظام در بحث ارتباط مردم با شهرداری‌ها، سازمان‌های وابسته و برخی نهادها، شوراهای اسلامی شهرها هستند.

    عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شوراهای اسلامی می‌توانند با همدلی و همزبانی با مردم و شهرداری در جهت رفع معضلات و مشکلات شهری گام بردارند.

    پژمان  به اولویت‌های امسال شورای چهارم اشاره کرد  و گفت:  یکی از اولویت‌های شورا در سال جاری توجه ویژه به حمل و نقل عمومی به ویژه قطارشهری است و در کنار آن نیز موضوع خرید و نوسازی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی نیز مدنظر قرار گرفته است.

    وی بیان کرد: افزایش سرانه فضای سبز و استفاده از فناوری‌های نوین در بخش انرژی که جز یکی از تبصره‌های امسال در جهت صرفه‌جویی انرژی در شهرداری و تمام سازمان‌های ذی‌ربط  از جمله  اولویت‌های شورای چهارم  امسال است.

    عضو شورای اسلامی شهر نظارت بر عملکرد شهرداری و توجه به زیرساخت‌های شهری به ویژه بافت‌های فرسوده و حاشیه شهر از دیگر اولویت‌های شورای اسلامی شهر است.

    عضو کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی بیان کرد: از دیگر اولویت این کمیسیون در سال جاری به‌کارگیری روش‌های نوین در حوزه خدمات شهری مانند استفاده از گونه‌های مختلف چمن کم‌آب، نظارت دقیق و شفاف‌سازی بودجه مدیریت شهری و استفاده از فناوری و اطلاعات در جهت استفاده از سامانه‌های مدیریتی شهرداری از اولویت‌های کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو