فونیکسریمکسبهتام

عبدالملکی تاکید کرد:

طرح جامع سند مادر حل مشکلات ترافیکی نهاوند است

عصر خودرو : فرماندار شهرستان نهاوند با تاکید بر اینکه تاکنون نسبت به تهیه طرح جامع ترافیکی نهاوند کوتاهی شده است، گفت: این طرح سند مادر حل مشکلات ترافیکی نهاوند است.

طرح جامع سند مادر حل مشکلات ترافیکی نهاوند است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، امامعلی عبدالملکی ظهر یک شنبه در شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری با اشاره به این موضوع که تا کنون نسبت به تهیه طرح جامع ترافیکی شهرستان نهاوند کوتاهی و فرصت سوزی شده است، گفت: هدف از تدوین و اجرای طرح جامع ترافیکی نهاوند تسهیل در خدمت رسانی به خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی شهری، عبور و مرور همشهریان و کاهش بار ترافیکی مرکز شهر نهاوند است.

    عبدالملکی افزود: در بلوار ورزش نهاوند روبروی مجتمع ورزشی علیمرادیان برای جلوگیری از بروز تصادف دوسرعت گیرنصب شده اما متاسفانه بعد از نصب این دو سرعت گیر آمار تصادف این محل افزایش یافته است.

    وی ادامه داد: اگر این محل نیاز به نصب سرعت گیر دارد شهرداری و راهنمایی و رانندگی باید نسبت به نصب علائم هشداردهنده و مشخص کننده حداقل سرعت در این مکان اقدام کنند.

    فرماندار شهرستان نهاوند در ادامه با اشاره به راه اندازی ترمینال جدید نهاوند در دهه فجر سال گذشته گفت: سازمان پایانه ها، شهرداری و راهنمایی و رانندگی باید نسبت به تعطیلی دو ترمینال قدیمی فجر و پیروزی و هدایت تمام خودروهای مسافربری درون شهری و برون شهری به ترمینال جدید اقدام کنند.

    امامعلی عبدالملکی با بیان این موضوع که در راستای حل مشکل سد معبر در مرکز شهر نهاوند اقداماتی انجام شده اما کافی و پایدار نبوده است، گفت: متاسفانه در خیابان گلشن حدفاصل میدان قیصریه تا انتهای گلشن وضعیت سد معبر مناسب نیست و هیچ گونه نظارت و کنترلی برای مهار آن وجود ندارد.

    عبدالملکی اظهار داشت: شهرداری طبق قانون باید پنج درصد درآمد عوارض خود را به ترمینال جدید نهاوند پرداخت کند تا وضعیت مدیریت و سرویس دهی ترمینال جدید به طور کامل انجام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو