فونیکسریمکسبهتام

ناوگان حمل و نقل اصفهان نیازمند نوسازی است

عصر خودرو : مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان گفت: پیگیری جدی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل این استان از اولویت های این اداره کل در سال جاری است.

ناوگان حمل و نقل اصفهان نیازمند نوسازی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، داریوش امانی' عصر یکشنبه پس از حضور در نشست شورای ترافیک در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان،  اظهارکرد: در بخش اتوبوس و سواری کرایه، ناوگان حمل و نقل استان اصفهان در وضعیت مناسب قرار دارد و سن ناوگان از میانگین کشوری کمتر است.

    وی افزود: اما در بخش بار حدود 60 درصد و در مینی بوسی بیش از 85 درصد ناوگان حمل و نقل استان فرسوده و نیازمند نوسازی است.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که با همکاری مسوولان ذی ربط و اولویت دادن به افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل در همه زمینه ها شاهد رفاه بیشتر برای مردم و رانندگان در سال 94 در این استان باشیم.

    امانی توجه بیشتر به ایمن سازی مدارس واقع در حاشیه راههای استان، ارتقاء مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و استفاده از فناوری های نوین سیستم های حمل و نقل هوشمند را از دیگر اولویت های اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان در سال جاری عنوان کرد.

    وی با اشاره به اینکه اصفهان با 36 مجتمع خدماتی رفاهی بین جاده ای فعال، رتبه اول کشور را بخود اختصاص داده است، اظهار کرد: استان اصفهان برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیازمند حدود 60 مجتمع خدماتی رفاهی است.

    امانی با بیان اینکه اداره کل حمل و نقل و پایانه های اصفهان دارای سه نمایندگی مصوب در شهرستان های گلپایگان، مبارکه و کاشان است، اظهار کرد: نمایندگی شهرستان گلپایگان با پوشش شهرستان های غرب استان بیشترین حوزه را اداره می کند.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان بر تقویت بیشتر نمایندگی حمل و نقل و پایانه های شهرستان گلپایگان برای خدمت رسانی بهتر تاکید کرد و گفت: تا حدود دوماه دیگر یک ساختمان اداری برای این نمایندگی که فعلا در مکان استیجاری است، برای اولین بار در استان خریداری می شود.

    وی با اشاره به اینکه 99 درصد بخش حمل و نقل جاده ای توسط بخش خصوصی تامین می شود، اظهار کرد: شنیدن دیدگاه ها و رفع مشکلات دست اندرکاران این بخش در مدیریت بهتر تردد و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای تاثیر گذار است.

    فرماندار گلپایگان هم به خبرنگار ایرنا گفت: در نشست با مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان موضوعاتی همچون معضل حمل بار بدون بار نامه، راه اندازی طب کار، تقویت پلیس راه برای پوشش بهتر شش جاده شهرستان، تقویت نمایندگی حمل و نقل و پایانه با افزایش نیرو و امکانات، راه اندازی مجتمع خدماتی رفاهی بین جاده ای و نوسازی ناوگان حمل و نقل این شهرستان مطرح و بر پیگیری آن تاکید شد.

    'حسین فراست' با اشاره به اینکه راههای شهرستان گلپایگان از مسیر روستا و بافت های مسکونی و کشاورزی عبور می کند از رانندگان عبوری خواست با رعایت کامل مقرارت راهنمایی و با سرعت مطمئنه برای سلامت خود و مسافران و ساکنان حاشیه راهها حرکت کنند.

    شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو