فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای شهر بوکان:

شهرستان بوکان نیازمند افزایش ۲ برابری تعداد تاکسی‌های شهری است

عصر خودرو : رئیس شورای اسلامی بوکان گفت: برای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی در این شهر نیاز به افزایش ۲ برابری تعداد تاکسی‌های ناوگان تاکسیرانی در سال ۹۴ است.

شهرستان بوکان نیازمند افزایش ۲ برابری تعداد تاکسی‌های شهری است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، کاظم آبام  با بیان اینکه روزانه 750 تاکسی به حمل و نقل مسافران در شهرستان بوکان می‌پردازند، اظهار داشت: با توجه به جمعیت 190 هزار نفری بوکان نیاز به افزایش 2 برابر تعداد تاکسی در این شهر وجود دارد.

    وی افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی این شهر و کم عرض بودن خیابان‌های اصلی و فرعی نیازی به خرید اتوبوس در این شهر دیده نمی‌شود.

    رئیس شورای اسلامی شهرستان بوکان تصریح کرد: برای حمل و نقل عمومی شهروندان در این شرایط بهتر است چندین دستگاه ون خریداری شده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

    آبام با اعلام اینکه نبود فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی سبب ترویج استفاده از مسافربر‌های شخصی شده است، گفت: این مسافربر‌ها علاوه بر ایجاد مشکلات متعدد در زمینه ترافیک، تبعات فرهنگی و اجتماعی زیادی برای شهروندان را به همراه دارند.

    وی همچنین با اشاره به افزایش کرایه تاکسی‌ها در سال گذشته به 325 تومان اظهار داشت: با توجه به وضعیت فعلی خیابان‌های اصلی و فرعی بوکان نیازی به افزایش کرایه تاکسی در سال جاری دیده نمی‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط