فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل استان فارس:

طرح آماربرداری "مبدأ- مقصد" در ۴۴ محور استان فارس اجرا می‌شود

عصر خودرو : معاون حمل ونقل استان فارس با اشاره به اجرای طرح آماربرداری" مبدأ- مقصد" در محورهای کشور گفت: این طرح در ۴۴ محور استان فارس اجرا می‌شود.

طرح آماربرداری "مبدأ- مقصد" در ۴۴ محور استان فارس اجرا می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، علی یزدانی  با اشاره به اجرای طرح آماربرداری" مبدأ- مقصد" در محورهای کشور اظهار داشت: این طرح از شانزدهم تا بیستم  اردیبهشت در 44 محور استان فارس اجرا می‌شود.

    وی با بیان اینکه این طرح در استان فارس به مدت 4 روز و در سه شیفت اجرا می‌شود، گفت: در استان فارس هزار آمارگیر به ثبت ترددها و توزیع پرسش‌نامه درباره ناوگان حمل‌ونقل  می‌پردازند.

    یزدانی افزود: هدف از اجرای این طرح جمع‌آوری آمار و اطلاعات برای برنامه‌ریزی در حوزه شبکه راه‌ها و امکانات حمل‌ونقل است.

    معاون حمل‌ونقل استان فارس خاطرنشان کرد: این طرح هر 10 سال یکبار اجرا می‌شود و این سومین دوره اجرای آن است و در این طرح بخشی از اطلاعات از طریق سیستم هوشمند انجام شده و مابقی به صورت دستی و توسط آمارگیران انجام می‌شود.

    وی تصریح کرد: استفاده بهینه از امکانات موجود، اقتصادی کردن حمل‌ونقل، ایمنی‌سازی محورهای عبور ومرور و غیره از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

    یزدانی بیان کرد: در استان فارس تعداد زیادی از ناوگان حمل‌ونقل فرسوده است و اجرای این طرح می‌تواند سبب تسریع در نوسازی ناوگان حمل‌ونقل استان فارس شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط