فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه خبر داد

فعالیت ۳۲۹ دستگاه اتوبوس در ارومیه

عصر خودرو : رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه از فعالیت ۳۲۹ دستگاه اتوبوس در ارومیه خبر داد.

فعالیت ۳۲۹ دستگاه اتوبوس در ارومیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، ناصر سعیدآبادی امروز از فعالیت 329 دستگاه در ارومیه خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 46 دستگاه متعلق به سازمان اتوبوسرانی و 286 دستگاه متعلق به بخش خصوصی است.

    وی تصریح کرد: هر دستگاه اتوبوس در ارومیه به طور میانگین 650 نفر را در روز جابه‌جا می‌کند.

    سعیدآبادی با اشاره به وضعیت ناوگان اتوبوسرانی ارومیه، اعلام کرد: حدود 100 دستگاه اتوبوس در ارومیه عمر بالای 10 سال دارند.

    وی افزود: با توجه به اینکه نوسازی اتوبوس‌های فرسوده به عنوان یک طرح کشوری و از طریق سیاستگذاری وزارت کشور انجام می‌شود به همین دلیل تخصیص سهمیه لازم برای نوسازی اتوبوس‌های فرسوده انجام نشده است و سازمان اتوبوسرانی ارومیه همانند سایر سازمان‌های اتوبوسرانی کشور پیگیری و مکاتبات لازم را برای نوسازی اتوبوس‌های فرسوده انجام داده است که امیدواریم در سال آینده شاهد تخصیص این سهمیه از سوی وزارت کشور باشیم.

    این مسئول خاطرنشان کرد: تعمیر و نظافت ایستگاه‌های اتوبوس در شهر امر جدی و ضروری است که سازمان اتوبوسرانی اقدام به نظافت و سالم‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس خواهد کرد.

    وی ادامه داد: اولویت سازمان اتوبوسرانی برای خدمت‌رسانی به مسیرهای پر رفت و آمد شهری است و مناطق کم رفت و آمد در اولویت‌های بعدی این سازمان برای خدمت‌رسانی قرار دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط