فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل:

عملیاتی شدن طرح جامع ترافیک مشکلات را به حداقل می‌رساند

عصرخودرو: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل گفت: عملیاتی شدن طرح جامع حمل و نقل و ترافیک اردبیل مشکلات و نارسایی را به حداقل رسانده و آسیب‌های ترافیکی را کمتر می‌کند.

عملیاتی شدن طرح جامع ترافیک مشکلات را به حداقل می‌رساند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، محمد اصلانیان صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز شوراها در اردبیل اظهار کرد: تعامل دولت با شوراها و جریان متقابل در این زمینه قطعا به سود مردم خواهد بود چرا که شوراها و شهرداری‌ها رسالت عظیمی در عرصه خدمت‌رسانی شفاف و صادقانه به مردم دارند.
    وی گفت: پشتیبانی‌هایی که در این حوزه از سوی دولتمردان به ویژه در دولت تدبیر و امید با شیوه اعتدالی شاهد هستیم فضایی را فراهم کرده تا سنگر خدمت‌رسانی تقویت پیدا کند.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک‌ شورای شهر اردبیل افزود: شورا و شهرداری اردبیل با توجه به گستردگی فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف از دولت روحانی انتظار دارند تا در بهتر انجام دادن ماموریت‌ها، پارلمان محلی را یاری کنند چرا که عمق محرومیت‌ها در شهر اردبیل به حدی است که نیاز به تلاش و همتی مضاعف و عزمی راسخ است تا موانع و مشکلات و پیچیدگی‌ها برطرف شود.

    اصلانیان ادامه داد: در سال‌های اخیر با حضور خدابخش استاندار اردبیل و فرماندار اردبیل و دیگر خدمتگزاران تلاش جدی بر این است تا شورای شهر بتواند با جلب مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاران حقیقی در این حوزه نقش آفرینی حقیقی را انجام دهد.

    وی در مورد فعالیت کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر نیز بیان کرد: بنده به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل  و ترافیک شورای شهر اردبیل بیش از هشت سال است که با توجه به تجارب‌ام در پلیس راهور که سال‌های سال به عنوان رئیس راهنمایی رانندگی اردبیل و سایر مسئولیت‌ها انجام وظیفه کرده‌ام ‌بر این باورم که شهرداری و شورای شهر با اعمال و اجرای طرح جامع ترافیک و حمل و نقل تلاش می‌کند تا روان‌سازی ترافیک و بهبود عبور و مرور انجام شود.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل گفت: در چند سال گذشته قدم‌های اولیه در شهر اردبیل با ساخت چندین تقاطع و پل برداشته شده و می‌تواند ادامه پیدا کند.

    اصلانیان افزود: ما در کمیسیون ترافیک در حوزه فرهنگ‌سازی نیز فعالیت‌های خوبی را آغاز کردیم به طوری که با داشتن برنامه‌های آموزشی گوناگون برای اقشار مختلف جامعه با استفاده از رسانه‌ها، تبلیغات مختلف، مراکز آموزش و پرورش و ... نسبت به اجرای طرح‌هایی مانند همیار پلیس و همیار شهروند اقدام شده است.

    بر اساس این گزارش، وی در پایان سخنان خود به کمبود پارکینگ نیز اشاره کرد و ادامه داد: ما در اردبیل به دلیل کمبود بودجه در ساخت خطوط ویژه توفیق چندانی نداشتیم و باید تلاش کنیم تا از تمرکز و تجمع مجموعه‌های خدماتی و پزشکی و درمانی در مرکز شهر جلوگیری کرده و زمینه انتقال مراکز ترافیک‌زا مانند ادارات، بیمارستان‌ها، مطب‌ها، مراکز تجاری و مدارس تدبیری اندیشیده شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو