فونیکسریمکسبهتام

تامین ۱۷ هزار خودرو ناوگان حمل و نقل درون شهری از محل کمک‌های وزارت نفت

عصرخودرو: نماینده شهرداران کشور گفت: صدور مجوز تاسیس کارخانه تا شعاع ۳۰ کیلومتری تبریز ممنوع است.

تامین ۱۷ هزار خودرو ناوگان حمل و نقل درون شهری از محل کمک‌های وزارت نفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، صادق نجفی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در سال 94  اظهار داشت: اخیرا مصوبه‌ای ابلاغ شده که بر اساس آن صدور مجوز در حریم و محدوده شهر تبریز ممنوع است و کارخانجات موجود در حریم شهر باید به شعاع دورتر از 30 کیلومتری منتقل شوند.

    وی در ادامه با اشاره به تجمع‌گاه به گاه کارگران ساختمانی در میدان ساعت برای استراحت و تجدید قوا افزود: در میدان ساعت تبریز امکان ایجاد استراحتگاه برای کارگران وجود ندارد اما در حال بررسی هستیم تا در حدود 20 نقطه شهر چنین مکان‌هایی را برای کارگران ایجاد کنیم.

    راه‌اندازی محل استراحت کارگران در نزدیکی پارک محلات

    نجفی یادآور شد: در سال گذشته تعداد 30 پارک‌های محله‌ای در نقاط مختلف شهر ایجاد کردیم که راه‌اندازی مکان استراحت کارگران در نزدیکی چنین پارک‌هایی مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

    شهردار تبریز با بیان اینکه هر گونه کار تجمع و تمرکز اگر به درستی مدیریت نشود مشکل‌زا است، اضافه کرد: شهرداری تبریز برای ارائه خدمات رایگان برای رفاه حال بیشتر کارگران و ساماندهی شرکت‌های خدماتی مانند تنظیف آمادگی کامل دارد.

    وی ادامه داد: سال گذشته با صرف هزینه 16 میلیارد تومانی نزدیک به 3 هزار و 600 کارگر پروژه‌های عمرانی شهرداری را بیمه کردیم.

    تامین 17 هزار خودروی ناوگان حمل و نقل درون شهری

    نماینده شهرداران کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود از تامین 17 هزار خودروی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کشور از محل کمک‌های وزارت نفت و با مسئولیت معاون عمرانی وزیر کشور خبر داد.

    شهردار تبریز افزود: تامین این خودروها با حمایت از شرکت‌های بخش خصوصی و عقد قرارداد با افراد بر حسب هر نفر کیلومتر انجام خواهد یافت و در حال انجام مناقصه هستند تا شرکت‌های توانمند را انتخاب کنند که در این میان شرکت آکیا از آذربایجان‌شرقی اعلام آمادگی کرده است.

    وی اظهار داشت: تامین ناوگان حمل و نقل برون شهری کشور نیز از طریق حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی میسر می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو