فونیکسریمکسبهتام

دریافت پلاک، بیمه و کارت سوخت با اسناد جعلی

عصرخودرو: جاعلان جوانی که با صدور اسناد جعلی برای موتورسیکلت های غیرمجاز پلاک، بیمه و کارت سوخت می گرفتند، در شهرستان شاهرود استان سمنان دستگیر شدند.

دریافت پلاک، بیمه و کارت سوخت با اسناد جعلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در تشریح این مطلب گفت:کشف سند جعلی یک دستگاه موتورسیکلت شماره گذاری شده در سطح شهرستان، ماموران پلیس آگاهی را بر آن داشت تا با پیگیری های خود پرده از یک کلاهبرداری بزرگ بردارند.

    سرهنگ "غلامرضا کاظم زاده" افزود: در همان مراحل ابتدایی تحقیقات و با استعلام های صورت گرفته از مراکز قانونی، 24 دستگاه موتورسیکلت دیگر نیز با همین شرایط کشف شد. وی به ارسال هفت برگ سند مشکوک دیگر از پلیس راهور شهرستان به منظور بررسی اصالت آنها اشاره و یا بیان اینکه در بررسی کارشناسان پلیس آگاهی مشخص شد این اسناد نیز جعلی است، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه ای مسئول رسیدگی به این پرونده شد.

    وی تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی ماموران پلیس مشخص شد، جاعلان حرفه ای با جعل مهر نهادهای مرتبط با صدور اسناد و شماره گذاری، برای موتورسیکلت ها پلاک، بیمه و کارت سوخت می گرفتند.

    سرهنگ کاظم زاده به شناسایی دو مظنون 26 و 35 ساله در همین خصوص اشاره کرد و گفت: با هماهنگی مرجع قضائی عملیات دستگیری آنها طرح ریزی و ماموران به مخفیگان متهمان اعزام شدند. این مسئول انتظامی با بیان این مطلب که متهمان قبل از حضور پلیس متواری و به شهرستان های شمالی کشور گریختند، افزود: با اخذ نیابت قضائی هر دو نفر در حالی که تعدادی سند جعلی موتورسیکلت همراه داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به اعتراف جاعلان حرفه ای پرونده به جرایم خود اشاره و اضافه کرد: متهمان به همراه پرونده به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.

    سرهنگ کاظم زاده با تاکید بر ادامه تحقیقات تا شناسایی و دستگیری کامل همدستان این کلاهبرداران به عموم شهروندان توصیه کرد: هنگام خرید وسایل نقلیه، با مراجعه به دفاتر قانونی ثبت اسناد و مراکز مرتبط، از اصالت اوراق و سند مالکیت آن اطمینان حاصل کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو