فونیکسریمکسبهتام

تمهیدات ترافیکی راهور برای نمایشگاه کتاب

عصر خودرو : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در اطراف محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب را تشریح کرد.

تمهیدات ترافیکی راهور برای نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار سیدتیمور حسینی در این باره گفت: همزمان با آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی کتاب، مانند سال‌های قبل پلیس راهنمایی و رانندگی تمهیدات ترافیکی را به منظور روانسازی و سهولت در عبور و مرور مراجعه‌کنندگان اتخاذ می‌کند.

    وی با بیان اینکه این تمهیدات به مرحله اجرا در آمده است، گفت: البته محدودیت یا ممنوعیتی در معابر وجود ندارد اما عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی به شکل پررنگی در اطراف مصلی و معابر منتهی به آن حضور خواهند داشت.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: براین اساس با رانندگانی که اقدام به توقف در محل ممنوع، پارک دوبل و تخلفاتی از این دست بکنند، برابر قانون برخورد خواهد شد.

    حسینی با بیان اینکه عوامل پلیس راهور نیز در معابر حضور داشته و نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام خواهند کرد، گفت: مراجعه‌کنندگان باید همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

    وی همچنین از اختصاص پارکینگی در "خیابان بهشتی" برای بازدیدکنندگان خبر داد و گفت: علاوه بر پارکینگ‌های مجموعه مصلی، یک پارکینگ نیز در خیابان بهشتی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است البته درخواست ما از افرادی که برای بازدید از نمایشگاه کتاب به این مکان می‌آیند این است که تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی نظیر مترو و اتوبوس استفاده کنند.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر دیده شده برخی از بازدیدکنندگان با عبور از عرض بزرگراه رسالت قصد ورود به مجموعه مصلی را دارند که این افراد باید توجه داشته باشند که اقدامشان علاوه بر اینکه احتمال خسارات جانی ناشی از وسیله نقلیه را افزایش می‌دهد، موجب اختلال در ترافیک نیز می‌شود بنابراین خواسته من از شهروندان این است که از زیرگذر مترو برای عبور از عرض بزرگراه رسالت استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط