فونیکسریمکسبهتام

تایید تولید نسل دوم فیات لینیا

عصر خودرو : شرکت ایتالیایی فیات در حال حاضر مشغول کار بر روی نسل جدید خودرو ارزان قیمت لینیا و آماده سازی آن جهت ورود به بازار ظرف چند ماه آینده است.

تایید تولید نسل دوم فیات لینیا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل مجله ماشین، شرکت ایتالیایی فیات در حال حاضر مشغول کار بر روی نسل جدید خودرو ارزان قیمت لینیا و آماده سازی آن جهت ورود به بازار ظرف چند ماه آینده است.

    پس از آغاز تولید لینیا در سال 2007، این خودرو بار دیگر تحت نسل جدیدی وارد بازار خواهد شد.

    این خودروی کوچک که بر روی پلتفرم Small شرکت جی ام فیات ساخته شده هم اکنون در برزیل ، هند، روسیه و ترکیه تولید می گردد. به نظر می رسد که تاسیسات ترکیه برای تولید نسل دوم جی این محصول در نظر گرفته شده است.

    فیات تاکنون توانسته فروش بسیار خوبی از لینیا در اروپا داشته باشد. شایعات حاکی از آن است که حتی آزمایشات نهایی بر روی نسل جدید این محصول آغاز شده است.

    گمان می رود خودرو جدید بر روی پلتفرم Small wide شرکت فیات که برای هزینه های شرکت بکاهد و به همین دلیل فیات پلتفرم مذکور را برای لینیای جدید در نظر گرفته.

    از امکانات داخلی فیات لینیای جدید می توان به چراغ های LED دید روز، چراغ های LED عقب، باز طراحی ظاهری قسمت های جلو و عقب و احتمالا سامانه موتوری ارتقا یافته اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط