فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر همدان :

نوسازی تاکسی‌های فرسوده در همدان عملیاتی شود

عصر خودرو : عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه تاکسی‎داران همدانی سمند را به عنوان تاکسی در سطح شهر قبول نمی‎کنند، گفت: به همین خاطر نوسازی ۵۰۰ دستگاه از ناوگان تاکسی همدان به تاخیر افتاده است.

نوسازی تاکسی‌های فرسوده در همدان عملیاتی شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، کامران گردان با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان تاکسی در اولویت شورای شهر و شهرداری همدان قرار دارد، اظهار داشت: از سال گذشته به دنبال این هستیم تا بخشی از ناوگان تاکسی شهر همدان را نوسازی کرده و تاکسی‌های جدید جایگزین آنها کنیم.

    وی با بیان اینکه ناوگان تاکسی شهر همدان دارای نزدیک به 3 هزار و 500 تا 4 هزار دستگاه تاکسی است، افزود: بخشی از این ناوگان فرسوده است که باید نوسازی شود و وزارت کشور نیز با درخواست شهر همدان مبنی بر نوسازی 500 دستگاه تاکسی موافقت کرده است.

    گردان با بیان اینکه کارخانه خودروسازی اعلام کرده که سمند را به عنوان تاکسی در اختیار تاکسی‌داران همدان قرار می‎دهد تا جایگزین خودروهای سابق خود کنند، گفت: اما تاکسی‌داران معتقدند که سمند برای فعالیت شهری مناسب نبوده و کارایی این خودرو در خارج از شهر بیشتر است.

    رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل ترافیک شورای شهر همدان تاکید کرد: حال با این وضعیت نوسازی ناوگان تاکسی همدان به تاخیر افتاده و باید منتظر باشیم تا کارخانه خودروسازی خودروی مناسب برای واگذاری به تاکسی‌داران همدان ارائه دهد.

    گردان با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی متوسط 25 درصد در شهر همدان افزایش داشته است، عنوان کرد: افزایش کرایه تاکسی از اردیبهشت ماه امسال اجرایی شده و تاکسی‌ها با نرخ جدید فعالیت می‌کنند.

    عضو شورای شهر همدان در پاسخ به این سوال که چرا وضعیت تاکسی‌ها متناسب با افزایش نرخ کرایه بهبود نمی‎یابد، اظهار داشت: تلاش شورای شهر بر این است تا بتواند مشکلات واگذاری تاکسی به تاکسی‎داران را حل کند چراکه لیاقت مردم همدان بیشتر از این بوده و باید وضعیت بهبود یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو