فونیکسریمکسبهتام

دستگاه کارت خوان در تاکسی های اصفهان نصب می شود

چاره ای برای مشکل پول خرد در تاکسی

عصر خودرو : مشکل پول خرد برای تاکسی به خصوص در مسیرهای کوتاه، مشکلی عادی در شهرهاست. تاکسیرانی اصفهان این مشکل را با نصب دستگاه کارتخوان روی تاکسی ها حل کرده.

چاره ای برای مشکل پول خرد در تاکسی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، مخاطبی در سرویس مشکلات مردم، کامنت گذاشته و نوشته: "با سلام وتشکر از این پل ارتباطی امیدواریم همیشه این بخش سایت فعال باشد که همه از ان استقبال می کنند واما در مورد مشکل پول خرد برای تاکسی ها در اصفهان بعضی از تاکسی های ویژه دستگاه کارت مثل اتوبوس دارد ولی اکثر تاکسی های شهر این دستگاه را ندارد از شهرداری اصفهان درخواست داریم که همه تاکسی ها ملزم به استفاده از دستگاه کارت کرده تا مشکل پول خرد مسافران حل شود."

    تجهیز همه تاکسی ها به این سامانه تا آخر تابستان
    فتوحی مسئول روابط عمومی تاکسیرانی اصفهان در این باره گفت:
    این مشکل را تایید می کنیم. هم اکنون حدود 10300 تاکسی در شهر اصفهان داریم که باید تمام اینها نصب سامانه هوشمند دریافت کرایه را انجام دهند. برای همه تاکسی دارها اطلاع رسانی شده و بسیاری نیز ثبت نام کرده اند. امروز هم تعداد نصب سامانه های هوشمند ما از مرز 6 هزار تاکسی رد شده و روزانه نیز حدود 40 دستگاه را نصب خواهیم کرد.امیدواریم این روند ادامه یابد که تا پایان تابستان امسال تاکسی های سطح شهر به سامانه هوشمند مجهز شوند.
    او گفت: درباره پول خرد هم بالاخره مسافر و راننده باید این مشکل را حل کنند، ولی با نصب سامانه هوشمند در تاکسی نیاز به پول خرد نیست. اولین کارما برای نصب این سامانه، اجبار تاکسی های خطی و گردشی به نصب بود و سپس به تاکسی های تلفنی می پردازیم. با نصب این سامانه روی همه تاکسی ها، مشکلاتی مانند کمبود پول خرد و اضافه دریافت مشکل کرایه بین راننده و مسافر برچیده می شود. استفاده از این سامانه بسیار هم ساده است و با کارتهایی که با اتوبوس استفاده می کنند، مسافران می توانند از خدمات تاکسی هم استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط