فونیکسریمکسبهتام

معاون برنامه‌ریزی سازمان تاکسیرانی:

پرداخت وجه ماهانه ثابت تاکسیران‌ها به شرکت‌های خصوصی منتفی شد

عصر خودرو : معاون برنامه‌ریزی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: پرداخت وجوه ماهانه ثابت تاکسیران‌ها به شرکت‌های خصوصی منتفی شد.

پرداخت وجه ماهانه ثابت تاکسیران‌ها به شرکت‌های خصوصی منتفی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، رضا قاضی درباره دریافت ماهانه 20 هزار تومان از تاکسیران‌های زیر مجموعه شرکت‌های خصوصی شهر تهران، اظهار داشت: در گذشته تاکسیران‌ها هنگام مراجعه به شرکت‌های خصوصی خود،‌ مبلغ ثابتی را به صورت ماهانه پرداخت می‌کردند این در حالی بود که همیشه در ازای پرداخت این مبلغ خدماتی به آنها ارائه نمی‌شد.

    وی ادامه داد: شورای شهر تهران به تازگی مصوبه‌ای تعیین کرده که بر اساس آن با توجه به خدماتی که به تاکسیران ارائه می‌شود،‌ دریافت وجه از رانندگان صورت گیرد بنابراین دیگر نیازی به پرداخت رقمی به صورت ثابت وجود ندارد.

    معاون برنامه‌ریزی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه مصوبه مذکور بهای خدمات نام دارد،‌ تصریح کرد: در این مصوبه تعرفه‌ها به صورت دقیق مشخص شده و با ارائه خدمات به صورت مکانیزه دریافت می‌شود. بر این اساس تعرفه خدماتی که تاکسیران به آن نیاز دارد در سیستم مشخص است و برای آن فیش صادر می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: با سیستمی شدن و ساماندهی میزان تعرفه‌ها،‌ نمی‌توان از راننده‌ها هزینه اضافی دریافت کرد،‌ در واقع دریافت وجوه سلیقه‌ای نیست و راننده می‌تواند فیش هزینه‌ای که برای دریافت یک خدمت صادر می‌شود را مشاهده کرده و بر مبنای آن پول را بپردازد. این در حالی است که بعد از پرداخت وجه نیز پیامکی بابت خدماتی که دریافت کرده برایش ارسال می‌شود.

    قاضی با اشاره به اینکه خدماتی که شرکت‌های خصوصی ارائه می‌کنند شامل مواردی مانند صدور برگه مرخصی،‌ انواع معرفی‌نامه،‌ برگزاری دوره آموزشی در صورت تشخیص ضرورت است،‌ اظهار داشت: شرکت‌های خصوصی به هیچ عنوان مجاز به دریافت وجهی به جز آنچه سازمان در قالب مصوبه بهای خدمات تعریف کرده نیستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط