فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

زیرگذر گلشهر و بهارستان امسال به مرحله نهایی می‎رسد

عصر خودرو : عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: زیرگذر گلشهر و بهارستان را امسال به مرحله نهایی می‎رسانیم و دو تقاطع دخانیات و روگذر گلشهر نیز کلنگ‎زنی خواهند شد.

زیرگذر گلشهر و بهارستان امسال به مرحله نهایی می‎رسد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، ناصر گرزین اظهار کرد: شورای اسلامی گرگان در دوره چهارم یک شورای متفاوت، پویا و کارآمد است.

    وی تصریح کرد: در عمل شورای اسلامی گرگان نشان داد که سعی و تلاش آن برای توسعه شهر گرگان است و این مهم از دو سالی که شورای اسلامی چهارم تشکیل شده مشخص است.

    این عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطر‎نشان کرد: عملکرد شورا در احداث پروژه‎ها و در مباحث ترافیکی گواه تلاش و پشتکار شورای اسلامی چهارم است.

    گرزین با بیان اینکه بسیاری از شعارهای انتخاباتی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در طی این دو سال محقق شده، گفت: در این مدت در بحث زیباسازی، گردشگری، ترافیکی، منظر شهری و عمرانی اقدامات خوبی صورت گرفته و اطمینان دارم در سال جاری نیز شاهد توسعه گرگان خواهیم بود.

    پیگیر تله‎کابین و شهربازی مدرن گرگان هستیم

    وی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم که تله‎کابین گرگان را در سال جاری به نتیجه برسانیم، گفت: تله‎کابین در بحث گردشگری بسیار حائز اهمیت است و این مهم در سال جاری پیگیری خواهد شد.

    این عضو شورای اسلامی گرگان با بیان اینکه تمام پروژه‎های نیمه‎تمام شهر گرگان در پایان سال به نتیجه خواهد رسید، افزود: حلقه گم شده  شهر گرگان شهر بازی مدرن است که بحث مطالعاتی آن به اتمام رسیده و امیدواریم بتوانیم در این خصوص اقدام کنیم.

    گرزین با بیان اینکه سرمایه‎گذاری این شهر بازی با بخش خصوصی است، گفت: دومین سرمایه‎گذاری را در بحث ترمینال دنبال خواهیم کرد و در حال حاضر مزایده آن برگزار شده است.

    زیرگذر گلشهر و بهارستان امسال به مرحله نهایی می‎رسد

    وی با بیان اینکه امسال زیرگذر گلشهر و بهارستان به مرحله نهایی می‎رسد، اذعان کرد: دو پروژه دخانیات و روگذر گلشهر نیز امسال کلنگ‎زنی خواهند شد.

    این عضو شورای اسلامی گرگان با بیان اینکه در سال همدلی و همزبانی امیدواریم شورای گرگان با همدلی به مردم خدمت کند، گفت: در سال گذشته 12 پارک محلی در گرگان احداث شد و این بیانگر این است که سرانه فضای سبز گرگان رو به افزایش است.

    گرزین با بیان اینکه به عملکرد شورای اسلامی گرگان از 20 نمره 17 می‎دهم، گفت: امیدوارم با اقدامات خوب شورا نمره 19را در سال جاری به شورای شهر گرگان بدهم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو