فونیکسریمکسبهتام

بهره‌برداری از پل بلوار شهرداری روی اتوبان نیایش

عصر خودرو- شهردار منطقه ۲، گفت: در حال حاضر رمپ راست‌گرد اتوبان نیایش شرق به شمال بلوار شهرداری و همچنین رمپ راست‌گرد اتوبان نیایش غرب به جنوب بلوار شهرداری به بهره برداری رسیده است.

بهره‌برداری از پل بلوار شهرداری روی اتوبان نیایش
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عزیزالله نظری شهردار منطقه 2 با بیان اینکه ارتقای ظرفیت‌های عبور و مرور و تقویت کارکردهای کیفی آن بخش مهمی از مجموعه فعالیت‌های زیر ساختی شهرداری تهران را تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: اجرای عملیات ابنیه و سیویل بزرگراه‌ها و تقاطع های غیرهمسطح با هدف ایمنی تردد، روان سازی ترافیک، کاهش زمان توقف، صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا انجام می‌شود.

    وی با تأکید بر اینکه با روان‌سازی ترافیک شاهد کاهش چشمگیری در هزینه‌های پنهانی همچون هزینه‌های بهداشتی و درمانی، روحی و روانی، اجتماعی و اقتصادی شهروندان خواهیم بود، افزود: در همین راستا و به منظور باز توزیع صحیح ترافیک، شهرداری منطقه 2 در محدوده معابر بلوار شهرداری- میدان کاج و خیابان‌های سرو و سعادت آباد، بلوار دریا، اتوبان یادگار امام(ره) و اتوبان نیایش اقدام به احداث پل بلوار شهرداری روی اتوبان نیایش کرده است. 

    شهردار منطقه 2 گفت: این پل در راستای محور بلوار شهرداری شروع و به بلوار دریا ختم می‌شود، روگذر دارای 2 لاین رفت و برگشتی و دو پیاده رو در دو طرف است.

    نظری با بیان اینکه پل دارای چهار دهانه است، تصریح کرد: همچنین برای خودرو‌های عبوری که در شمال و جنوب اتوبان نیایش قصد تغییر مسیر دارند لاین کندرو و دور برگردان زیر پل در حال اجرا است.

    به گفته وی، چهار راست‌گرد در شمال و جنوب پل طراحی شده که در حال حاضر رمپ راست‌گرد اتوبان نیایش شرق به شمال بلوار شهرداری و همچنین رمپ راست‌گرد اتوبان نیایش غرب به جنوب بلوار شهرداری و رمپ راست‌گرد بلوار شهرداری شمال به شرق اتوبان نیایش به بهره‌برداری رسیده است.

    شهردار منطقه 2 با اشاره به اینکه رمپ راست‌گرد بلوار شهرداری جنوب به غرب اتوبان نیایش در دست اجراست و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید، بیان کرد: واقعیت این است که در حین اجرای این پروژه با موانع اجرایی بسیاری روبرو بوده‌ایم که از میان آن‌ها می‌توان به وجود معارضینی همچون شبکه فاضلاب، خطوط آب، برق، گاز و تلفن نام برد. این قبیل معارضان در عمل موجب کندی پیشرفت عملیات عمرانی می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو