فونیکسریمکسبهتام

ایستگاه های صادرکننده کارت منزلت

اگر کارت مترو مان سوخت چه کنیم؟

عصر خودرو : یکی از سوالات پر تکرار مخاطبان خبرآنلاین از این رسانه، در مورد کارت های مترو است؛ این که در صورت خرابی و مشکل دار شدن چه اقدامی باید صورت گیرد و چقدر تعمیر آن به طول می انجامد.

اگر کارت مترو مان سوخت چه کنیم؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، سرویس مشکلات مردم شاهد سوالات زیادی در زمینه کارت مترو بود. چند تن از کاربران در مورد سوختن و یا مشکل دار شدن کارت مترو سوال پرسیده بودند و از مدت زمان طولانی تعمیر آن گله داشتند.

    سوال یکی از این کاربران به شرح زیر است:

    «چرا تعویض کارت مترو در صورتی که بسوزد این قدر طول می کشد؟ من کارت مدت دار دارم و نمی توانم کارت جدیدی بخرم و هر بار که کارتم مشکل دار می شود، مدتی طولانی باید منتظر باشم تا کارت جدید برایم صادر شود.»

    روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو، پاسخ این کاربر و دیگر مخاطبانی که این مشکل را دارند چنین می دهد:
    در صورت شکستگی یا سوختن کارت اعتباری، مدت یک هفته زمان نیاز است تا کارت جدید صادرشود اما گم شدن کارت، به زمان بیشتری نیاز دارد؛ دلیل آن این است که شاید کارت گم شده پیدا و به صاحب آن عودت شود. مسافرانی که چنین مشکلی پیدا می کنند، می بایست پس از گذشت 2 هفته از زمان مفقودی کارت، حضوری ویا از طریق پست و پرداخت مبلغ 5 هزارتومان، نسبت به دریافت کارت جدید اقدام نماید.دردسرهای کارت منزلت مترو/ چه ایستگاه هایی کارت منزلت صادر می کنند؟

    یکی از کاربران که از عزیزان بازنشسته است، مشکلش را با سایت این چنین در میان گذاشته:

    «کارت منزلت را تنها دو سه ایستگاه می پذیرند و کارت مترو صادر می کند و علاوه بر آن، حضور خود سالمند برای گرفتن این کارت الزامی است. با توجه به سالخورده بودن استفاده کنندگان از این کارت، چرا امکان تعویض و تمدید این کارت ها به صورت الکترونیکی وجود ندارد و یا این که قانون الزام حضور خود سالمند برای تمدید و تعویض کارت برداشته نمی شود؟»

    روابط عمومی مترو ضمن اعلام ایستگاه های صادرکننده کارت منزلت، پاسخ این کاربر را این طور می دهد:

    «کارت منزلت را می توان در تعداد بیشتری از ایستگاه ها از جمله ایستگاه صادقیه، تجریش، شهرری، امام خمینی(ره) علم و صنعت و نواب دریافت نمود؛ کارت منزلت تنها به خود صاحب کارت ویا همسر ایشان آن هم با ارائه کارت شناسایی معتبر تحویل و یا از طریق پست پیشتاز به آدرس مسافران ارسال می شود.»

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو