فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردار زنجان:

آموزش ترافیک برای ۲ هزار کودک زنجانی انجام می‌شود

عصر خودرو : معاون شهردار زنجان با اشاره به اینکه در راستای آموزش‌های شهروندی آموزش ترافیک برای بیش از ۲ هزار کودک انجام می‌شود، گفت: این آموزش با عنوان "شهرمان ایمن است" در زنجان برگزار می‌شود.

آموزش ترافیک برای ۲ هزار کودک زنجانی انجام می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سید‌سعید صفوی  با اشاره به اینکه برنامه "شهرمان ایمن است" در راستای آموزش‌های شهروندی برای کودکان انجام می‌شود، اظهار داشت: این برنامه برای کودکان 4 تا 6 ساله برگزار می‌شود.

    وی به زمان برگزاری این برنامه اشاره کرد و افزود: برنامه "شهرمان ایمن است" در روزهای 29 و 30 اردیبهشت ساعت 8 تا 14 در پارک ترافیک کانون سهروردی برگزار می‌شود.

    معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان عنوان کرد: هدف از برگزاری این برنامه آموزشی آشنا کردن کودکان با قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی و فرهنگ ترافیک است.

    وی به توزیع کتاب‌هایی با موضوعات متنوع آموزش‌های شهروندی در بین کودکان اشاره کرد و افزود: بیش از 2 هزار کتاب آموزش شهروندی نیز در بین این کودکان توزیع می‌شود.

    صفوی با اشاره به اینکه انجام مشارکتی برنامه‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه سبب توان افزایی و تقویت حس مشارکت طلبی می‌شود، ابراز کرد: برنامه "شهرمان ایمن است" با همکاری پلیس راهور، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و اداره کل بهزیستی استان برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه آموزش‌های شهروندی در قالب برنامه‌های متنوع در طول سال برگزار می‌شود، تصریح کرد: این آموزش‌های شهروندی برای والدین نیز در قالب سمینار، کارگاه آموزشی و غیره به صورت مستمر برگزار می‌شود.

    معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان بیان کرد: کودکانی که تحت آموزش‌های ترافیکی قرار می‌گیرند پس از آموزش به عنوان حاملانی هستند که والدین خود را در صورت عدم رعایت مقررات  رانندگی تذکر می‌دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط