فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

صدور پلاک موتورسیکلت در زنجان ۶۷ درصد افزایش یافت

عصر خودرو : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه میزان پلاک صادره موتورسیکلت در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد افزایش یافت، گفت: فروردین ماه برای ۲ هزار و ۷۳۱ موتورسیکلت در زنجان پلاک صادر شد.

صدور پلاک موتورسیکلت در زنجان ۶۷ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، رمضان آفریدون به کل خودروهای نو شماره امسال اشاره و اظهار داشت: 211 دستگاه انواع خودرو امسال در زنجان نو شماره شده‌اند.

    وی با اشاره به تعداد کل موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری شده سال گذشته عنوان کرد: در مجموع 33 هزار و 600 دستگاه موتور‌سیکلت در استان شماره‌گذاری شده‌اند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته 29 نفر در استان بر اثر تصادفات درون شهری جان خود را از دست داده بودند، ابراز کرد: 11 نفر از این کشته‌ها مربوط به موتورسیکلت سواران و 13 نفر نیز به عابران پیاده اختصاص داشت.

    وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت به دلیل ارزان بودن و مصرف سوخت کم علاقه‌مندان زیادی دارد، تصریح کرد:  به دلیل نگهداری آسان و قدرت مانور بیشتر با فرا رسیدن تابستان این وسیله نقلیه بیشتر مورد استقبال مردم قرار گرفته و بیش از پیش باید ایمنی‌های لازم لحاظ شود.

    آفریدون با اشاره به اهمیت آموزش و رعایت مقررات ایمنی در کاهش میزان تصادفات درون شهری موتورسیکلت عنوان کرد: با مسئولان دخیل در هیئت موتورسواری استان هماهنگی‌های لازم به منظور ارائه تجهیزات و آموزش‌های لازم به موتورسواران انجام می‌شود.

    وی به پلاک‌های مخدوش و ناخوانا اشاره کرد و افزود: وسائط نقلیه‌ای همچون موتور‌سیکلت که دارای پلاک‌های مخدوش هستند توقیف می‌شوند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه خلافی هر دو پلاک از راننده اخذ شده و 400 هزار ریال نیز جریمه نقدی اعمال می‌شود، تصریح کرد: وسیله توقیفی به پارکینگ منتقل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو