فونیکسریمکسبهتام

نگرانی تیم های مستقل از حضور تیم‌های تازه وارد

عصر خودرو : باب فرنلی از گروه فورس ایندیا عنوان کرد: تصمیمات جدیدی که برای تیم‌های تازه وارد گرفته شده شرایط تیم‌های مستقل را تهدید می‌کند.

نگرانی تیم های مستقل از حضور تیم‌های تازه وارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به باشگاه خبرنگاران، در آخرین جلسه گروه استراتژی این تصمیم گرفته شد که در مواقع لزوم، تیم‌ها باید با سه اتومبیل در مسابقات حضور داشته باشند و یا باید شرایطی برای حضور تیم‌های تازه وارد در فرمول یک محیا شود.

    گروه استراتژی اضافه کرد: تیم‌های مستقل باید برای تداوم حضورشان در رقابت‌ فرمول یک دنبال جذب اسپانسر باشند، اگر نتوانستد با این شرایط کنار بیایند، باید به عنوان یک تیم تازه وارد در تیم های بزرگ در فرمول یک رقابت کنند در غیر این صورت باید از مسابقات کناره گیری کنند.

    این گره ادامه داد: برای فروش اتومبیل به تیم‌های تازه وارد، تیم‌های فراری، مک لادن، مرسدس و ردبول باید در این زمینه بررسی‌های لازم را انجام دهند تا نتایج آن توسط گروه استراتژی بررسی شود. به طور گلی گروه استراتژی در این جلسه ادعا کرد که دیگر کنترلی بر هزینه‌های مصرفی تیم‌ها نمی‌توان داشت.

    "فرنلی" از گروه استراتژی افزود: دیگر تقسیم قدرت در میان تیم‌ها یکسان نخواهد بود و تیم‌ها نمی‌توانند در زمینه موتورها، صرفه جویی اقتصادی کنند.

    وی تاکید کرد: از این به بعد‌ تیم‌ها باید به جای دو اتومبیل با سه اتومبیل رقابت کنند و برنامه‌ تیم‌های تازه وارد هم دنبال خواهد شد.

    فرنلی گفت: تیم‌های ویلیافر، سائوبر، لوتوس و مانو باید مانند تیم‌های بزرگ مستقل شوند و عملکرد خودشان را افرایش دهند.

    مشکل فرمول یک این  است که نیمی از تیم‌ها وارد این ورزشی می‌شوند که فقط حضور داشته باشند وتلاشی برای بردن و رقابت کردن نمی‌کنند.

    وی در آ‌خر خاطر نشان کرد: برای عملکرد بهتر فرمول یک تصمیم گرفتیم اتومبیل‌ تیم‌های بزرگ و مستقل را به تیم‌های تازه وارد بفروشیم، شاید فکر خوبی نباشد اما قطعا بهترین راه است.

    اگر همه تیم ها با این تصمیم موافقت کنند تیم‌های تازه وارد می‌توانند تا دو سال آینده در فرمول یک دیده شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو