فونیکسریمکسبهتام

صدور برگ تردد خودرو درایام نیمه شعبان ، عامل افزایش ترافیک است

عصر خودرو: فرماندارقم گفت: صدور برگ تردد خودرو در ایام نیمه شعبان،در مسیرهای اجرای طرح های ترافیکی عامل افزایش حجم ترافیک است.

صدور برگ تردد خودرو درایام نیمه شعبان ، عامل افزایش ترافیک است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، رضا سیار یکشنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی تسهیلات زایران نیمه شعبان در سالن جواد الائمه (ع) استانداری قم، اظهار داشت: دراین راستا امسال صدور برگ تردد خودروهای دستگاه های خدمت رسان در ایام نیمه شعبان با سختگیری بیشتری انجام می گیرد.

    وی ادامه داد: سال گذشته برای بیش از 400 خودرو دستگاه های مختلف اجرایی برگ تردد از مسیرهای تعیین شده برای اجرای طرح های ترافیکی صادر شد، که بنا به تایید پلیس راهور همین امر در افزایش حجم ترافیک تاثیر زیادی داشت.

    وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از معضل ترافیک برگه های ترددد کمتری نسبت به سال قبل صادر خواهد شد، افزود: دستگاه های اجرایی باید تنها در حد ضرورت و نیاز اقدام به درخواست صدور مجوز تردد خودرو نمایند.

    فرماندار قم ا اشاره به برگزاری چند جلسه کمیته اجرایی ستاد مذکور، تصریح کرد: جهت اعزام کاروان شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) قراردادی با سازمان پایانه ها و بخش خصوصی به منظور تامین وسیله ایاب و ذهاب منعقد شده است.

    وی با اشاره تدارک غذا و آب آشامیدنی کاروان اعزامی، تصریح کرد: آرد مورد نیاز برای پخت نان به وسیله شرکت غله بازرگانی استان تامین و انجمن حمایت زندانیان قم نیز به عنوان تولید کنننده با کیفیت ترین نان استان تکفل تهیه و پخت آن را بر عهده گرفته است.

    فرماندار قم با اشاره به تشکیل جلسه های مشترک با شهرداری برای برپایی ایستگاه های صلواتی، تصریح کرد: در این جلسه ها تصمیم بر این گرفته شد، علوم پزشکی و شهرداری مسوولیت نظارت و جانمایی این ایستگاه ها را بر عهده بگیرند.

    وی با اشاره به اینکه امسال داوطلبان زیادی برای برپایی ایستگاه های صلواتی وجود دارند، افزود: این متقاضیان پس از بازرسی و نظارت و همچنین ارزیابی کیفیت مواد غذایی آنها ،به ترتیب اولویت مجوز برپایی ایستگاه ها را خواهند گرفت.

    فرماندار قم با اشاره به مراجعه بیشتر زایران و مسافران به این استان در ایام نیمه شعبان و همچنین ماندگاری و اقامت بیشتر آنها در مقایسه با سال های گذشته، تصریح کرد: با توجه به احتیاج زایران به نان و آب آشامیدنی بسته بندی شده باید غرفه های عرضه آب و نان به تعداد کافی در این ایام وجود داشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو