فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد

استفاده از نرم‌افزار ثبت تخلفات تاکسیرانان در قزوین

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: این سازمان به منظور تسریع در روند رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان اقدام به استفاده از نرم‌افزار ثبت تخلفات تاکسیرانان کرده است.

استفاده از نرم‌افزار ثبت تخلفات تاکسیرانان در قزوین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مصطفی کاشی‌پزها امروزاظهار داشت: از این پس تمام تخلفات تاکسیرانان تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به صورت الکترونیکی در پرونده آنان ثبت می‌شود.

    وی عنوان کرد: در صورتی که تعداد تخلفات تاکسیرانان تحت نظارت این سازمان زیاد شود برای رسیدگی بیشتر به هیئت انضباطی ارجاع داده می‌شود.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: ثبت تخلفات تاکسیرانان در سیستم الکترونیکی امکان معرفی خودکار تاکسیرانان به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین را فراهم می‌کند.

    کاشی‌پزها خاطرنشان کرد: استفاده از این سیستم زمان رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

    وی یادآور شد: از تاکسیرانان تحت نظارت این سازمان تقاضا می‌شود با رعایت قوانین و ضوابط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت آنان با این سازمان همکاری بیشتری داشته و به تبع آن میزان شکایاتی که از آنان می‌شود را کاهش دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط