فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان خبر داد

تصویب افزایش ۱۳ درصدی کرایه تاکسی‌ها در زنجان

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان با اشاره به مصوبه شورای اسلامی این شهر در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی گفت: بر اساس این مصوبه کرایه تاکسی‌ها ۱۳ درصد افزایش می‌یابد.

تصویب افزایش ۱۳ درصدی کرایه تاکسی‌ها در زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مشهود میرابی در زنجان از تصویب نرخ‌های جدید حمل و نقل عمومی داخل شهری در شورای شهر زنجان خبر داد و اظهار کرد: این افزایش یک روال عادی سالانه است و ربطی به اتفاقات اخیر در افزایش قیمت سوخت ندارد.

    وی با بیان اینکه مصوبه شورای اسلامی شهر زنجان در حال طی روند اداری خود است، اضافه کرد: این مصوبه در ستاد سوخت در دست بررسی و ارزیابی است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان از تصویب افزایش 13 درصدی قیمت تاکسی‌ها در شهر زنجان خبر داد و تصریح کرد: بر اساس این مصوبه نرخ کرایه تاکسی‌ها در تک مسیر از 350 تومان فعلی به 400 تومان افزایش می‌یابد.

    وی افزود: نرخ کرایه تاکسی‌ها در دو مسیر به 700 و سه مسیر به هزار تومان افزایش می‌یابد و این روند در مسیرهای بالاتر هم به همین صورت به ازای هر مسیر 100 تومان افزایش می‌یابد.

    میرابی با بیان اینکه رانندگان ون‌ها تمایلی برای افزایش کرایه‌ها از خود نشان نداده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر ون‌های فعال در سطح شهر زنجان در سه خط به شهروندان ارائه خدمت می‌کنند.

    وی نرخ کرایه ون‌های فعال در دو خط پونک و گلشهر را 800 تومان عنوان و خاطرنشان کرد: این نرخ در خط جدید تعریف شده برای شهرک‌های امیرکبیر، اندیشه و زیباشهر که از میدان انقلاب مسافرگیری می‌کنند 500 تومان تعریف شده است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان تعداد ون‌های فعال در سه خط را 52 دستگاه اعلام کرد و گفت: ون‌های جدید تا شهریور ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه زنجان 100 حواله خودروی ون داشته است، افزود: فقط 30 متقاضی برای این خودروها وجود داشت که اقدامات مقتضی برای آنها در راستای تحویل خودروها انجام شده است.

    میرابی از فعالیت 2 هزار و 369 دستگاه تاکسی در شهر زنجان خبر داد و ابراز کرد: به این تعداد خودرو باید 175 دستگاه خودروی شخصی ساماندهی شده را هم اضافه کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو