فونیکسریمکسبهتام

آماده باش ۲ هزار و ۲۰۰ تاکسی برای ایام نیمه شعبان در قم

عصر خودرو : مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از آماده باش ۲ هزار دستگاه تاکسی و ۲۰۰ دستگاه خودروی ون در ایام نیمه شعبان در قم خبر داد.

آماده باش ۲ هزار و ۲۰۰ تاکسی برای ایام نیمه شعبان در قم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مرتضی عزتی اظهار داشت: در ایام نیمه شعبان سازمان تاکسیرانی 2 ستاد تشکیل داده که یک ستاد در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) از سمت جمکران و ستاد دیگر در میدان آل یاسین واقع شده است.

    وی گفت: در ایام نیمه شعبان 2 هزار تاکسی و 200 دستگاه ون در حالت آماده باش خواهند بود.

    مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران و همشهریان مرخصی کلیه تاکسی‌ها در این ایام لغو شده است.

    وی اظهار داشت: در ایام نیمه شعبان و رحلت امام خمینی(ره) و 15 خرداد، 70 نفر از نیروهای سازمان و شرکت‌های تحت پوشش سازمان در حالت آماده باش هستند.

    عزتی گفت: حدود پنج هزار بطری آب معدنی از طریق ستاد سازمان تاکسیرانی میان زائران و رانندگان توزیع می‌شود، همچنین بیش از 100 بنر راهنما با آرم تاکسیرانی زائران برای راهنمایی آنها به سمت ایستگاه تاکسی نصب می‌شود.

    وی بیان کرد: تاکسی‌ها از داخل شهر برای مسیر جمکران در خیابان ارم تقاطع چهارمردان، خیابان شبستان تقاطع ارم، عمار یاسر - چهارمردان، میدان 72 تن به سمت مسجد مقدس جمکران مستقر می‌شوند و از سمت جمکران ایستگاه تاکسی در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) واقع شده است.

    مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: همزمان با 14 و 15 خردادماه بیش از 200 دستگاه تاکسی برای میدان 72 تن و سه راه خرمشهر جهت انتقال مسافران به سمت ترمینال و راه آهن در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط