فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران خبر داد

اجرای طرح انضباط اجتماعی در محدوده بازار

عصر خودرو : معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه ۱۲ خبر داد.

اجرای طرح انضباط اجتماعی در محدوده بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مهندس سیدجعفر تشکری‌هاشمی در مورد اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه 12 گفت: این طرح با هدف ارتقاء کیفیت زندگی و افزایش ایمنی در محدوده منطقه 12 در دستور کار قرار گرفته است.

    وی با اشاره به همکاری پلیس انتظامی تهران بزرگ گفت: ساماندهی این منطقه با رویکرد انضباط اجتماعی و با محور ساماندهی موتورسیکلت، عابر، چرخ‌دستی و... در دستور کار قرار گرفته است.

    معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه منطقه 12 به دلیل قطب تاریخی و اقتصادی دارای اهمیت ویژه است، ادامه داد: همچنین در این مناطق ادارات، سازمان‌ها و وزارتخانه‌های زیادی وجود دارد که سعی داریم با کمک پلیس تهران بزرگ و با مشارکت اصناف، بازاریان و شهروندان نسبت به ارتقاء انضابط اجتماعی در این منطقه اقدام کنیم.

    تشکری‌هاشمی با بیان اینکه شهرداری و پلیس برنامه ویژه‌ای برای حاکم کردن انضباط در معابر منطقه 12 و به خصوص ساماندهی موتورسیکلت‌سواران دارد، گفت: امیدواریم با مشارکت همه اقشار مردم بتوانیم ظرف مدت کوتاهی انضباط اجتماعی را به منطقه 12 برگردانیم.

    تشکری‌هاشمی همچنین از ایجاد مسیرهای دوچرخه در محدوده منطقه 12 خبرداد و گفت: به زودی ایستگاه‌های دوچرخه در مناطق 6، 7، 11 و 12 با محوریت خدمات‌دهی در منطقه12 ایجاد خواهد شد.

    وی همچنین از شناسایی منشاء آلودگی هوای تهران خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای کاهش حجم آلودگی در تهران آغاز شده است و برهمین اساس نیاز داشتیم تا منشاء آلودگی‌ها شناسایی شود که برهمین اساس شرکت کنترل کیفیت هوا مطالعه‌ای در این خصوص انجام داد و با شناسایی منابع تولید ذرات معلق، توانستیم برنامه‌ریزی در این زمینه را انجام دهیم.

    معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران افزود: نصب فیلتر دوده در خودروهای دیزلی در اولین گام صورت گرفت و پس از آن فیلتر بر روی سایر خودروها، نوسازی تاکسی‌ها و جایگزینی موتورسیکلت برقی در دستور کار قرار دارد و به نظر می‌رسد باید خودروهای فرسوده از مدار خدمات‌دهی خارج و خودروهای سالم جایگزین آنها شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو