فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خبر داد

اجرای تمهیدات ترافیکی در مسجد جمکران

پیش‌بینی ترافیک سنگین ۱۳ و ۱۴ خرداد در مسیرهای منتهی به مرقد امام

عصر خودرو : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آغاز طرح تابستانه از ۱۵ خرداد تا ۲۸ خرداد خبر داد و گفت: مرحله دوم طرح تابستانه نیز از ۲۵ تیر آغاز شده و تا ۱۴ مهر ادامه خواهد داشت.

اجرای تمهیدات ترافیکی در مسجد جمکران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در نشست اعضای کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی ایام ارتحال حضرت امام (ره) و نیمه شعبان اظهار داشت: در خصوص اجرای مراسم نیمه شعبان، پلیس در سراسر کشور همه تمهیدات ترافیکی و انتظامی را پیش‌بینی کرده است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تصریح کرد: به خصوص در استان قم و مسجد مقدس جمکران با مدیریت فرماندهی قم برنامه‌های ویژه ترافیکی پیش‌بینی شده و پارکینگ‌ها نیز در اطراف مسجد جمکران برای استقرار زائران مشخص شده است؛ همچنین همکاران راهور برای هدایت زائران مستقر شده‌اند.

    این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ناجا به برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام (ره) اشاره و بیان داشت: نیروی انتظامی به ویژه در تهران بزرگ با مسئولیت فرمانده تهران بزرگ از نظر ترافیکی و انتظامی هدایت معابر و تردد را بر عهده خواهد داشت.

    سردار مهری ادامه داد: در این ایام پلیس و همکاری همه دستگاه‌های متولی امور مختلف از جمله خدماتی و امدادی در سطوح مختلف تمام پیش‌بینی‌های لازم را برای اجرای هر چه باشکوه‌تر مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و جشن نیمه شعبان مهیا خواهند کرد.

    وی به هماهنگی با تمام استانداران و فرمانداران سراسر کشور پرداخت و گفت: هماهنگی‌های لازم برای سفر زائران از مبدأ تا تهران انجام شده؛ همچنین همکاران ما تعدادی از کاروان‌ها را اسکورت می‌کنند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به پیش‌بینی ترافیک سنگین مسیرهای منتهی به مرقد امام در روزهای 13 و 14 خرداد پرداخت و اظهار داشت: از کاروان‌ها تقاضا می‌کنیم که حتماً از مسیرهای پیش‌بینی شده تردد کنند و با توجه به آنکه با حجم بالایی از اتوبوس - نزدیک به 20 هزار دستگاه اتوبوس - مواجهیم از همه هموطنان درخواست می‌کنیم که صبر و حوصله به خرج دهند و از همان مسیرهای تعریف شده پلیس تردد کنند.

    سردار مهری به آغاز طرح تابستانه از 15 خرداد اشاره و بیان داشت: طرح تابستانه از 15 خرداد لغایت 28 در یک مرحله پیش‌بینی شده و در مرحله دوم نیز از 25 تیر ماه تا 4 مهر ماه طرح دوم طرح تابستانه را خواهیم داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو