فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور اسلامشهر خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان اسلامشهر

عصر خودرو : رئیس پلیس راهور شهرستان اسلامشهر گفت: به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای در سطح شهرستان اسلامشهر اجرا می‌شود.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان اسلامشهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، قباد قیطاسی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و میهمانان حرم مطهر امام خمینی (ره) طرح انتظامی و ترافیکی در سطح شهرستان اسلامشهر اجرا و محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.

    وی با اشاره به همجواری شهرستان اسلامشهر با حرم مطهر امام خمینی (ره) بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان اسلامشهر در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) قرار گرفته و یکی از مسیرهای اصلی عبور و مرور میهمانان شرکت‌کننده در مراسم بیست و ششمین سالگرد امام راحل از این شهرستان است، در برخی از نقاط این شهرستان محدودیت‌هایی ترافیکی اجرا خواهد شد.

    رئیس پلیس راهور شهرستان اسلامشهر با اشاره به جزئیات این محدودیت‌های ترافیکی تصریح کرد: مسیر محور کانال نواب صفوی از ابتدای بلوار الغدیر و ورودی شهرک امام حسین (ع) تا آزادراه تهران ـ قم از صبح روز 14 خرداد ماه سال جاری تا پایان مراسم جهت عزیمت شهروندان و کاروان‌های زائران حرم مطهر یک‌طرفه می‌شود و همچنین تردد کامیون و خودروهای سنگین از این محور ممنوع خواهد بود.

    وی با اشاره به ترافیک سنگین در مسیر آزادراه تهران ـ قم تأکید کرد: آزادراه تهران ـ قم از طرف حرم مطهر به سمت شهرستان اسلامشهر، پس از پایان مراسم سالگرد ارتحال امام راحل تا زمان تخلیه میسر تردد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

    قیطاسی با اشاره به اهتمام مأموران پلیس راهور شهرستان اسلامشهر برای تسهیل ترافیک تصریح کرد: مأموران پلیس راهور اسلامشهر به منظور ایجاد تسهیلات ترافیکی و انتظامی در مسیر حرکت کاروان‌ها و جلوگیری از انسداد معابر و رسیدگی به تصادفات احتمالی با حداکثر توان خود و به‌صورت ویژه در سطح این شهرستان مستقر خواهند بود.

    قیطاسی با اشاره به پذیرایی شهرستان اسلامشهر از زائران چندین استان اظهار کرد: با توجه به اینکه بالغ بر 65 هزار نفر از زائران حرم مطهر از استان کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در اقصی نقاط شهرستان اسلامشهر، اسکان و پذیرائی خواهند شد، قطعاً شاهد ترافیک و کندی عبور و مرور در برخی از معابر خواهیم بود که از شهروندان و میهمان تقاضا داریم با سعه‌صدر، خادمان خود را در پلیس راهور یاری کنند.

    وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال در شهرستان اسلامشهر بیان کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) جلسات متعددی از سوی ستاد بزرگداشت ارتحال در شهرستان اسلامشهر با حضور دستگاه‌های مختلف شهرستان برگزار و بر اساس تصمیمات اخذ شده، وظایفی بر عهده پلیس راهور قرار داده شده که امیدواریم با همکاری صمیمانه مردم و همه دستگاه‌ها متولی بتوانیم در این مأموریت سربلند شویم.

    رئیس پلیس راهور شهرستان اسلامشهر در پایان متذکر شد: با توجه به اینکه تعدادی زیادی اتوبوس و وسایط نقلیه عمومی در سطح میدان‌ها و ایستگاه‌های تعیین‌شده، به‌منظور انتقال شهروندان بخش‌های مختلف این شهرستان به حرم مطهر امام خمینی (ره) در نظر گرفته‌شده است از عموم مردم درخواست می‌شود در جهت تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی مسیر، حتی‌الامکان از وسایل نقلیه  عمومی استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو