فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مازندران

دوچرخه‌سواران مازندرانی عازم مرقد امام خمینی (ره) شدند

عصر خودرو : رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مازندران با بیان اینکه یک دوچرخه‌سوار آملی به ۱۰ استان کشور سفر می‌کند، گفت: دوچرخه‌سواران مازندرانی عازم مرقد امام خمینی (ره) شدند.

دوچرخه‌سواران مازندرانی عازم مرقد امام خمینی (ره) شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمد عبداللهی اظهار داشت: در آستانه مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، جمعی از دوچرخه سواران مازندرانی عازم مرقد امام خمینی(ره) شدند.

    وی افزود: این دوچرخه‌سواران با هدف بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) مسیر ساری تا تهران و مرقد امام خمینی (ره) را می‌پیمایند.

    رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مازندران گفت: مراسم بدرقه این دوچرخه‌سواران با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکلورزش و جوانان مازندران و جمعی از مسئولان ورزشی مازندران برگزار شد.

    عبداللهی بیان کرد: دوچرخه‌سوارانی که عازم مرقد حضرت امام (ره) شده‌اند را دوچرخه‌سواران شهر میاندورود تشکیل می‌دهند در حالی که همه ساله گروهی از ورزشکاران مازندرانی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راهی مرقد امام خمینی (ره) می‌شوند.

    وی عنوان کرد: یک دوچرخه‌سوار آملی نیز که تجربه سفر به 54 کشور را درکارنامه خود دارد با پیام صلح ودوستی حرکت خود را به استان‌های کشور آغاز کرده است.

    رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مازندران خاطرنشان کرد: رحمت‌الله آزاد دوچرخه‌سوار آملی است که قرار است به استان‌های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، همدان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی سفر کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط