فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر اهواز

نرخ کرایه تاکسی در اهواز ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند

عصر خودرو : رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز گفت: نرخ کرایه تاکسی در شهرستان اهواز پس از مطرح شدن در صحن علنی شورای شهر ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

نرخ کرایه تاکسی در اهواز ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، احمد باورساد اظهار داشت: هفته گذشته جلسه‌ای در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر اهواز برگزار شد.

    وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده در این کمیسیون مقرر شد که نرخ کرایه تاکسی در شهرستان اهواز 25 درصد افزایش پیداکند که پس از مطرح شدن در صحن علنی شورای شهر و تصویب اجرایی می‌شود.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز در پاسخ به این پرسش که افزایش 25 درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز بر چه مبنایی است، گفت: بانک مرکزی از افزایش 15 درصدی نرخ تورم خبر داده و همچنین قیمت حامل‌های انرژی 43 درصد افزایش پیدا کرده و به همین دلیل افزایش 25 درصدی به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

    وی درباره ساماندهی تاکسی‌های شهر اهواز و مجهز کردن آنها به سیستم سرمایشی و تاکسی‌متر عنوان کرد: تاکسی‌داران باید از کولر و تاکسی‌متر استفاده کنند چرا که یک قانون است و اجرا نکردن آن تخلف محسوب می‌شود.

    باورساد در پاسخ به این پرسش که در صورت استفاده نکردن از سیستم سرمایشی در ماشین مسافران می‌توانند از تاکسی‌دار شکایت کنند، بیان کرد: بله می‌توانند شکایت کنند اما معمولاً چون مسیرها کوتاه است کسی از این موضوع دلخور نمی‌شود.

    وی اظهار داشت: تاکسی‌های شهر اهواز فرسوده هستند و به دنبال استفاده از خودروهای پلاک اروند برای ساماندهی تاکسی‌ها در اهواز هستیم.

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، هم اینک دمای شهر اهواز 48 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت 44 درصد است اما اکثر رانندگان با اعلام این موضوع که کولر تاکسی خراب است، تخلف می‌کنند و به دلیل نداشتن پول خورد و مجهز نبودن تاکسی‌ها به تاکسی متر نرخ کرایه در این کلانشهر به صورت ثابت است که نارضایتی شهروندان را در پی دارد.

    همچنین تیرماه سال گذشته نرخ کرایه تاکسی در کلانشهر اهواز سال گذشته افزایش پیدا کرده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو