فونیکسریمکسبهتام

رام دوم واگن‌های قطار شهری وارد اصفهان شد

عصر خودرو : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: رام دوم واگن های مترو اصفهان ساعتی پیش وارد اصفهان شد و در حال قرار دادن بر روی ریل است.

رام دوم واگن‌های قطار شهری وارد اصفهان شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علیرضا صلواتی با اشاره به ورود رام دوم واگن‌‌های مترو اصفهان اظهار داشت: این واگن‌ها ساعتی پیش وارد شهر اصفهان شدند و در حال پیاده سازی بر روی ریل قطار هستند.

    وی با بیان اینکه رام سوم واگن‌های مترو اصفهان نیز هفته آینده وارد اصفهان می‌شوند، افزود: طی دو ماه آینده نیز رام‌های چهارم و پنجم واگن‌‌های مترو اصفهان وارد این شهر می‌شود.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا قبل از پایان تابستان سال جاری فاز اول خط یک مترو اصفهان راه اندازی خواهد شد، اضافه کرد: طول این فاز از خط اول مترو 10.2 کیلومتر است که 9 ایستگاه در این مسیر تعبیه شده است.

    وی با بیان اینکه فاز اول خط یک مترو از شهرک قدس تا میدان 25 آبان قابل بهره‌برداری است، افزود: دو ماه پس از بهره‌برداری خط مترو تا میدان 25 آبان این خط تا میدان شهدا نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

    راه اندازی مسیر مترو تا چهار راه تختی تا پایان سال

    صلواتی ادامه داد: تا پایان سال جاری نیز مترو اصفهان تا چهار راه تختی اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید.

    وی ساعت حضور قطارها در ایستگاه‌ها را با تعداد واگن‌های فعلی 12 تا 15 دقیقه اعلام کرد و افزود: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته با راه اندازی کامل خط یک مترو زمان رسیدن واگن‌ها به 3 دقیقه کاهش خواهد یافت.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به پیش‌بینی ایستگا‌ه‌های دوچرخه، موتورسیکلت و خودرو در اطراف تمام ایستگاه‌های مترو نیز گفت: از این رو در حال حاضر در برخی از ایستگاه‌ها پارکینگ راه اندازی شده و در برخی نیز در حال آزادسازی فضا برای ایجاد پارکینگ هستیم.

    وی با اشاره به اینکه تمام تسهیلات مورد نیاز برای جابجایی مسافران در هنگام پیاده شدن از مترو در ایستگاه‌ها پیش ‌بینی شده است، افزود: از این رو میدان 25 آبان علاوه بر پیش‌بینی راه اندازی خطوط تندرو اتوبوس (BRT) اتوبوس‌هایی برای جابجایی مسافران به شرق و غرب اصفهان نیز در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط