فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خوردو شیراز ۹۴ (۱۸)

آذهایتکس، محصول جدید و تخفیف ۵ میلیون تومانی نمایشگاه شیراز

عصر خودرو: تولید کنندگان خودروهای سنگین حضور پررنگی در نمایشگاه شیراز دارند و در این بین آذهایتکس، نماینده رسمی محصولات MAZ و MAZ-MAN در ایران با خبر های خوبی به نمایشگاه آمده بود تا فرصت خرید ایده آلی را برای خریداران فراهم کند.

آذهایتکس، محصول جدید و تخفیف ۵ میلیون تومانی نمایشگاه شیراز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، آذهایتکس محصولات اصلی خود را در نمایشگاه شیراز به نمایش گذاشته است که شامل مدل های کشنده و باری است اما در این میان گل سرسبد محصولات آذهایتکس، مدل جدید 1844 است. این خودرو که به صورت شاسی در اختیار خریداران قرار می گیرد از موتور آشنای 440 اسب بخاری مرسدس بنز بهره می برد که پیش از این بر روی مرسدس بنز آکتروس و کشنده های MAZ نیز شاهد نصب آن بودیم و با کد OM501 از جمله موتورهای قابل اعتماد مرسدس بنز است. گیربکس ZF نصب شده بر روی این خودرو نمونه 2+16 دنده است و با ترکیب این قوای محرکه و سیستم انتقال قدرت، این خودرو توانایی حمل حدود 16 تن بار را دارد که آن را به رقیبی قدرتمند در میان خودروهای سنگین 10 چرخ بازار تبدیل می کند. این خودرو موفق شده از ممیزی های سخت گیرانه شرکت نفت نیز با موفقیت خارج شود و مجوز حمل محموله های سوختی و کالاهای خطرناک را دارد ضمن آنکه شرکت نفت برای خریداران این خودرو تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است تا پیمانکاران شرکت نفت بتوانند این مدل را در ناوگان خود به کار گیرند.

    به گفته حیدری، مدیر فروش آذهایتکس، بر اساس توافق انجام گرفته میان این شرکت و شرکت نفت، پیمانکاران شرکت نفت برای خرید این مدل از تسهیلات 70 میلیون تومانی بهره مند خواهند شد ضمن آنکه آذهایتکس نیز 30 میلیون تومان تسهیلات برای خرید این خودرو در نظر گرفته است. مدل 1844 آذهایتکس با امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی عرضه می شود از این نظر می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز بازار خودروهای سنگین کشور باشد. از مهمترین مزیت های این خودرو، کابین بزرگ آن است که فضای کافی برای خواب راننده و سرنشین را فراهم می کند و این مسأله به ویژه در کشورمان که رانندگان ناچار به طی مسافت های طولانی هستند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این خودرو علاوه بر کاربری در حمل محموله های سوختی، خودرو مناسبی برای حمل بارهای عادی است و به ویژه در این بین توان بالای موتور آن می تواند یکی از مهمترین مزیت هایش باشد چرا که در مسیرهای کوهستانی به خوبی به کمک راننده می آید تا بدون مشکل بتواند محموله های سنگین را جابجا کند و در این بین ریتاردر موتور که به صورت استاندارد بر روی این خودرو نصب می شود به همراه ترمزهای ضد قفل به راحتی می توانند این خودرو را متوقف کنند. در کنار این خریداران می توانند به صورت سفارشی ریتاردر هیدرولیک را نیز بر روی این خودرو سفارش دهند تا توان توقف خودرو به شکل قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند.

    آذهایتکس برای خریداران خودروهای خود در نمایشگاه شیراز تخفیف ویژه ای را نیز در نظر گرفته است. به گفته اشرفی، کارشناس فروش خریدارانی که در طی مدت برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز نسبت به ثبت نام هر یک از خودروهای این شرکت و واریز وجه اقدام کنند از تخفیف 5 میلیون تومانی نمایشگاه بهره مند می شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو