فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری ساری:

هیچ‌گونه افزایش نرخ کرایه‌تاکسی در ساری نداشتیم

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری ساری گفت: درحال حاضر هیچ‌گونه افزایش نرخ کرایه‌تاکسی در این شهرستان نداشته‌ایم.

هیچ‌گونه افزایش نرخ کرایه‌تاکسی در ساری نداشتیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، حمیدرضا فضل‌الله‌نژاد درباره افزایش نرخ کرایه‌تاکسی در ساری، اظهار کرد: درحال حاضر هیچ‌گونه افزایش نرخ کرایه‌تاکسی در این شهرستان نداشته‌ایم.

    وی با اشاره به اینکه قبل از عید نوروز موضوع افزایش 20 نرخ کرایه‌تاکسی در شورای شهر ساری مورد تصویب قرار گرفت، افزود: این موضوع از سوی کمیته انطباق فرمانداری مورد تأیید قرار نگرفت.

    مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری ساری تصریح کرد: دوباره مصوبه‌ای از سوی وزارت کشور به استانداری مبنی بر اینکه تا 15 درصد افزایش نرخ کرایه‌تاکسی قابل اجراست که همه این‌ها قبل از تک‌نرخی شدن بنزین بوده است.

    این مسئول اضافه کرد: بعد از تک‌نرخی شدن بنزین، وزیر کشور اعلام کرد 20 درصد افزایش سال 94 برای کرایه‌تاکسی‌ها این موضوع را پوشش می‌دهد ولی عملاً از سوی مراجع ذی‌صلاح نرخ کرایه اعلام نشد. تا هنگامی‌ که بحث افزایش نرخ کرایه‌تاکسی از این مراجع مورد تأیید قرار نگیرد افزایش نرخ کرایه‌تاکسی نداریم.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر 3 هزار دستگاه تاکسی در شهرستان ساری در حال خدمت‌رسانی به مردم است، تصریح کرد: این تعداد پاسخ‌گوی نیاز شهروندان است.

    این مسئول درباره وضعیت فرسودگی ناوگان تاکسی شهرستان ساری، اضافه کرد: در حال حاضر 400 دستگاه تاکسی فرسوده از سال 72 تا 83 در این شهرستان وجود دارد که در حال تبدیل است.

    فضل‌الله‌نژاد با اشاره به اینکه در تمامی ون‌ها دستگاه کارت‌خوان نصب شده‌است، درباره نصب تاکسی‌متر گفت: درحال حاضر راننده تاکسی حساب افتتاح کردند و مقرر شد 300 دستگاه تاکسی به‌صورت آزمایشی نصب شود و بعد از رفع ایراد امیدواریم در 6 ماهه اول امسال تمامی تاکسی‌ها به این پکیج کامل مجهز شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط