فونیکسریمکسبهتام

اجرای طرح سرویس کلینیک تابستان خودرو

عصر خودرو : با آغاز فصل تابستان و اهمیت وجود سیستم تهویه مطبوع سالم خودرو، برخی از نمایندگی‌های رسمی خودرو اقدام به برگزاری طرح سرویس کلینیک رایگان خودرو کرده‌اند.

اجرای طرح سرویس کلینیک تابستان خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، واحد خدمات پس از فروش اطلس‌خودرو، طرح سرویس کلینیک تابستان را در کلیه عاملیت‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور برگزار می‌کند.

    پوریا میرآفتابی مدیر واحد خدمات پس از فروش اعلام کرد: طرح سرویس کلینیک تابستانه خودرو های کیا از تاریخ 24 خرداد آغاز شده و تا 4 تیر ماه در عاملیت‌های مجاز سراسر کشور جهت کلیه خودروهای کیا (شرکتی و غیرشرکتی) برگزار می شود.

    وی با اشاره به بازدید رایگان این خودروها اعم از شرکتی و غیر شرکتی، تصریح کرد: همه موارد بازدید فنی از جمله تست با دستگاه عیب یاب، بازدید سیالات مصرفی، فیلتر هوا، فیلتر تهویه کابین، تسمه ها، شیلنگ ها و لوله های آب و روغن، تیغه برف پاکن، سیستم سرمایشی خودرو و سیستم ترمز به صورت رایگان خواهد بود. اجرت سرویس های دوره ای با 10 درصد تخفیف همراه خواهد بود.

    دارندگان این خودروها می توانند لیست عاملیت های مجاز سرویس کلینیک تابستان 94 و شماره تماس‌ها‌ی لازم را از سایت شرکت دریافت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط