فونیکسریمکسبهتام

خدمات رسانی مترو به شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهدا

عصر خودرو: مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران از بکارگیری حداکثر توان ناوگان مترو برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهدای غواص خبر داد.

خدمات رسانی مترو به شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهدا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، احسان مقدم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: مترو تهران 26 خرداد ماه به منظور خدمت رسانی حداکثری به شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر 270 شهید دفاع مقدس آمادگی کامل را دارد.

    وی افزود: با توجه به استقرار ایستگاه میدان بهارستان در محل مراسم تشییع پیش بینی می شود که بسیاری از شرکت کنندگان از مترو برای جابجایی استفاده کنند و به همین منظور شرکت بهره برداری مترو تهران حداکثر توان ناوگان خود را برای خدمت رسانی به شهروندان منظور خواهد کرد.

    مقدم با بیان اینکه حرکت قطارها در خط دو مترو تهران در زمان برگزاری مراسم هر 4 دقیقه یکبار خواهد بود، تصریح کرد: برای جابجایی بهتر شهروندان، قطارهای فوق العاده هم اعزام خواهد شد.

    مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه ایستگاه بهارستان به طور ویژه آماده پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع است افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی و استقرار ایستگاه های صلواتی از جمله برنامه های جانبی است که در این ایستگاه برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای غواص و خط شکن در دانشگاه تهران آغاز شده است و مردم مشتاق برای زیارت، وداع و تجدید پیمان با این شهدا گرد هم جمع می‌شوند، گفت: برای جابجایی این عزیزان در خط 4 مترو آمادگی لازم وجود دارد و قطارهای فوق العاده اعزام خواهند شد.

    عصر شعری برای 175 غواص شهید

    وی به سایر برنامه های فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران در ایام تشیع 175 شهید غواص دفاع مقدس و به پاس بزگداشت ایثار، مقاومت و مظلومیت این عزیزان اشاره و خاطرنشان کرد: عصر امروز هم به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران مراسم عصر شعری با حضور تنی چند از شاعران برجسته در ایستگاه مترو شهدا واقع در ضلع شمالی میدان شهدا در خیابان هفده شهریور برگزار می شود.

    مقدم اظهار داشت: همچنین مراسم اجرای سرود توسط 175 نفر از کارمندان معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در ایستگاه بهارستان با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اجرا می شود.

    بر اساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، مراسم تشییع 270 شهید تازه تفحص شده، روز سه‌شنبه 26 خرداد ماه ساعت 4 بعد از ظهر از میدان بهارستان مقابل درب غربی مجلس شورای اسلامی ایران به‌سوی معراج الشهدای تهران برپا خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو