فونیکسریمکسبهتام

سرپرست سازمان تاکسیرانی بروجرد خبر داد

پیگیری صدور کارت شهروندی برای تاکسی‌های درون شهری بروجرد

عصر خودرو : سرپرست سازمان تاکسیرانی بروجرد گفت: پیگیری به منظور اجرایی شدن صدور کارت شهروندی برای تاکسی‎های درون شهری این شهرستان ادامه دارد.

پیگیری صدور کارت شهروندی برای تاکسی‌های درون شهری بروجرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، حسن غیاثوند امروز با اشاره به تفاوت‎های کارت شهروندی تاکسی با اتوبوس، اظهار کرد: نحوه اجرای این سیستم در تاکسی باید به‌گونه‌ای باشد که علاوه بر دارا بودن GPS، اقدام به ارائه پرینت کاغذی بابت کرایه دریافت شده کند و همچنین لازم است این نرم‌افزار به صورت دقیق کارکند و احتمال خطا در آن نباشد.

    وی اظهار کرد: دستگاه‏‎هایی که قرار بود این سازمان خریداری کند از بعد نرم افزاری دچار مشکل بود، بنابراین به شرکت‏‌های سازنده دستگاه اعلام شده است سازمان تاکسیرانی شهرستان بروجرد پس از رفع نقص این دستگاه‌‏ها حاضر به خریداری آنهاست.

    این مقام مسئول از ارائه خدمات نوین و برخط از سوی این سازمان به تاکسیرانان خبر داد و افزود: یکی از خدمات یاد‌شده، صدور کارت هوشمند است که رانندگان با وجود این کارت می‏‌توانند بدون حضور در سازمان و تنها با قرار دادن کارت بر روی دستگاه‏‌های موجود، زمان مرخصی را برای هر مسافت و تعداد روز مجاز تعیین کنند.

    غیاثوند یادآور شد: از سویی این افراد می‎توانند از ساعت 6 صبح الی 13:30 بعداز ظهر و از 16 عصر الی 12 شب با مراجعه به پارکینگ سازمان تاکسیرانی برای دریافت مرخصی به صورت حضوری اقدام کنند.

    وی اضافه کرد: در صورتی که کابل نوری از میدان قیام به شهرداری اتصال یابد، با قرار گرفتن این دستگاه در شهرداری مرکزی، تاکسیرانان می‎توانند به صورت 24 ساعته برای دریافت مرخصی اقدام کنند.

    سرپرست سازمان تاکسیرانی بروجرد همچنین از کنترل دوره‎ای تاکسی‎های سطح شهر از نظر نرخ کرایه و رضایتمندی مسافران خبر داد.

    غیاثوند اظهار کرد: بازرسی‎ها از تعداد تاکسی‎هایی که در یک مسیر وجود دارند صورت می‎گیرد، چراکه این احتمال وجود دارد که تعداد خودروهای تاکسی در ساعاتی از شبانه روز تقلیل یافته و موجب ازدحام جمعیت در این خطوط شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو