فونیکسریمکسبهتام

پیشنهاد واگذاری اتوبوس به جای مینی بوس‎های فرسوده

عصر خودرو : مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: به دلیل آنکه ستاد سوخت به تعهدات خود در رابطه با نوسازی ناوگان مینی بوس‎رانی عمل نکرده سه پیشنهاد برای نوسازی این ناوگان ارائه کرده ایم.

پیشنهاد واگذاری اتوبوس به جای مینی بوس‎های فرسوده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، پیمان سنندجی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای نوسازی مینی بوس‌های فرسوده پایتخت، گفت: متاسفانه ستاد سوخت به تعهدات خود عمل نکرد و سازمان محیط زیست نیز اعتبارات لازم برای نوسازی مینی بوس‌ها را نتوانست تامین کند بنابراین سه پیشنهاد از سوی مدیریت شهری مطرح شده است.

    وی ادامه داد: برخی از رانندگان مینی بوس تمایلی به ادامه فعالیت ندارند بنابراین پیشنهاد از رده خارج کردن مینی بوس‌های فرسوده‌شان را داده اند که در ازای آن مبلغی دریافت کنند.

    سنندجی با بیان اینکه دومین پیشنهاد ما دریافت اتوبوس به جای مینی بوس‌های فرسوده است، گفت: برخی از صاحبان مینی بوس‌های فرسوده که تمایل به ادامه فعالیت دارند، روند نوسازی را دنبال کنند. بر اساس نظرسنجی ها تاکنون این 3 پیشنهاد هر کدام به یک میزان طرفدار داشته است.

    وی در خصوص دریافت وجه در خط 7 اتوبوس های بی آر تی، گفت: دریافت وجه توسط رانندگان اتوبوس خلاف قانون و ممنوع است. ما در این خط تمامی ایستگاه ها را مجهز به دستگاه کارت خوان کرده ایم و 18-17 ایستگاه که به دلیل مشکلات برقی، فیبر نوری و... امکان نصب دستگاه کارت خوان نبود از دستگاه های کارتخوان پرتابل استفاده کردیم.

    سنندجی با بیان اینکه اگر سیستم کارت خوانی خراب بود، رانندگان اجازه ندارند بیش از مبلغی که کارت از مسافر کم می کنند، گفت: در صورت دریافت وجه اضافه مسافران می توانند به سازمان اتوبوسرانی یا سامانه 1888 اطلاع رسانی کنند.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه خوشبختانه تغییر رفتار مسافران برای پرداخت وجه نشان از به ثمر رسیدن برنامه های مدیریت شهری برای استفاده از کارت های اعتباری دارند، گفت: در گذشته مسافران تمایل به پرداخت وجه نقد داشتند اما در حال حاضر استفاده از کارت های اعتباری بسیار افزایش داشته است.

    وی در پاسخ به این پرسش که بر اساس مصوبه شورا، در صورتی که دستگاه کارت خوان خراب باشد باید مسافران به صورت رایگان حمل و نقل شوند، چرا این موضوع در ایستگاهها رعایت نمی شود، گفت: اگر دستگاههای داخل اتوبوس های بخش خصوصی خراب باشد، باید به صورت رایگان مسافران را جابه جا کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو