فونیکسریمکسبهتام

ظرفیت پارکینگی ادارات باید مورد استفاده قرار گیرد

عصر خودرو : استاندار خوزستان گفت: ظرفیت‌های پارکینگی ادارات دولتی در نقاط پرتردد باید شناسایی و مورد استفاده قرار گیرد.

ظرفیت پارکینگی ادارات باید مورد استفاده قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، عبدالحسن مقتدایی پیش از ظهر یکشنبه در شورای ترافیک خوزستان عنوان کرد: وضعیت 40 پروژه شاخص استان در کنار سایر فعالیت‌های توسعه محور تا پایان سال جاری مشخص شود.

    وی افزود: با عملیاتی شدن این تعداد پروژه به‌طور حتم تغییرات محسوس و تحول عظیمی در استان روی خواهد داد. تنها زمانی که یک حرف از حالت شعار خارج و به مرحله اجرا برسد می‌توان بر روی آن حساب کرد.

    مقتدایی با اشاره به لزوم همکاری نهادهای مربوطه در راستای ایمنی سازی راه‌های استان گفت: گره‌های ترافیکی و ظرفیت‌های موجود به‌منظور استفاده از فضای ادارات و سازمان‌های مستقر در نقاط پرتردد شهر برای پارک خودروها شناسایی شود.

    استاندار خوزستان اظهار کرد: گره‌های ترافیکی و ظرفیت‌های موجود در ادارات از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی شناسایی و متولی اجرای این طرح نیز فرمانداری با کمک گرفتن از شهرداری و شورای شهر است.

    وی گفت: این طرح نه‌تنها در شهر اهواز بلکه باید در همه شهرهای استان ظرف مدت‌زمان یک هفته به مرحله اجرا برسد.

    مقتدایی همچنین با اشاره به اهمیت آموزش فرهنگ رانندگی در استان گفت: آموزش‌های لازم باید از فرمانداری، شهرداری و دهیاری‌های استان آغاز شود زیرا زمانی که یک مسئول فرهنگ صحیح رانندگی را بیاموزد می‌تواند تأثیرات فراوانی را در طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرای خود به کار ببرد.

    استاندار خوزستان تصریح کرد: آموزش فرهنگ رانندگی در سطح استان باعث تعامل و ایجاد نوعی رقابت سالم در بین شهرستان ها می شود.

    وی همچنین با اشاره به لزوم برخی محدودیت‌های ترافیکی در شهر اهواز گفت: افسران راهنمایی و رانندگی باید در ساعات شلوغی شهر به قوانین و محدودیت‌های اعمال‌شده توجه فراوانی داشته باشد اما در ساعات خلوتی نیز می‌توان با شهروندان تا حدودی که منجر به گره ترافیکی نشود، همکاری کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو