فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

نرخ‌گذاری حاشیه خیابان‌های اصلی اصفهان برای پارک خودرو

عصر خودرو : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: حاشیه خیابان های اصلی و مرکزی شهر اصفهان که مرکز ترافیک است به منظور پارک خودرو نرخ‌گذاری شده است.

نرخ‌گذاری حاشیه خیابان‌های اصلی اصفهان برای پارک خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علیرضا صلواتی اظهار داشت: به منظور ساماندهی پارک خودرو در اصفهان و هدایت خودروها به سمت پارکینگ‌ها و روان شدن ترافیک طرح نرخ گذاری حاشیه خیابان های اصلی به منظور ممانعت از پارک خودروها در این خیابان ها اجرایی شد.

    وی بیان داشت: ‌در این طرح تنها حاشیه خیابان های اصلی و مرکز شهر نرخ گذاری شده است و خیابان های با عرض زیاد مانند خیابان پروین اعتصامی مشمول این طرح نمی شوند.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان یادآور شد: نرخ گذاری حاشیه خیابان های اصلی مانند میدان امام حسین (ع)، دروازه شیراز و دروازه تهران و غیره که عرض خیابان ها باریک و جزو خیابان های پرترافیک است، تنها برای روان شدن بار ترافیک صورت گرفته است.

    وی بیان داشت: نرخ گذاری حاشیه خیابان های اصلی به منظور کسب درآمد برای شهرداری نیست.

    صلواتی اعلام کرد: در صورتی که خودرویی در محدوده مشخص شده در مراکز اصلی شهر پارک شود تا نیم ساعت هزینه ای دریافت نمی شود اما در صورت پارک با زمان بیشتر از نیم ساعت هزینه دریافت می شود.

    وی اضافه کرد: با اجرای این طرح ، صاحب خودرو به جای اینکه خودرو را در حاشیه خیابان پارک کند که موجب ایجاد سد معبر و کم شدن عرض خیابان و ترافیک نیز می شود، خودرو را در پارکینگ ،پارک می‌کند.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: این طرح در حالی اجرا می شود که بسیار مشاهده کردیم یک مغازه دار از صبح خودرو را جلوی درب مغازه پارک و تا شب این خودرو قسمتی از خیابان را اشغال می کند و این در حالی است که با قرار دادن خودرو در پارکینگ تنها شاهد پارک خودروهایی هستیم که برحسب ضرورت اقدام به پارک خودرو در حاشیه خیابان می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو