فونیکسریمکسبهتام

برادرزاده قلابی آقای وزیر دستگیر شد

عصر خودرو : شخصی که با معرفی خود تحت عنوان برادرزاده شخص وزیر و ارائه معرفی‌نامه مجعول، قصد گرفتن نمایندگیِ یکی از شرکت‌های خودروسازی را داشت با تلاش مأموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

برادرزاده قلابی آقای وزیر دستگیر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، در مورخه 5 اردیبهشت 94 نماینده حقوقی وزارت صنعت و معدن به عنوان شاکی در دادسرای ناحیه 10 تهران حاضر شد و با طرح شکایتی عنوان داشت که شخصی با معرفی خود تحت عنوان برادرزاده شخص وزیر و ارائه معرفی نامه مجعول، قصد گرفتن نمایندگیِ یکی از شرکت های خودروسازی را داشته است.

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جعل و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    اظهارات نماینده حقوقی:

    نماینده حقوقی وزارت صنعت و معدن پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: چندی پیش شخصی با جعل هویت و همچنین جعل عنوان نماینده سازمان بازرسی کل کشور به دفتر مرکزی یکی از شرکت های خودروسازی کشور مراجعه کرد و قصد داشت تا با ارائه مدارک شناسایی و همچنین معرفی نامه مجعول نسبت به گرفتن نمایندگی خدمات پس از فروش برای شخصی بنام «پیمان . ش» در استان فارس اقدام نماید که عوامل حراست وزارتخانه با بررسی مدارک ارائه شده از سوی این شخص اطلاع پیدا کردند که این مدارک تماماً مجعول بوده و شخص وزیر نیز صراحتا عنوان داشته اند که برادرزاده ای با این مشخصات نداشته و هرگونه اقدام جهت اخذ نمایندگی شرکت های خودروسازی نیز باید برابر ضوابط قانونی انجام شود.

    شناسایی مجرم سابقه دار:

    کارآگاهان پایگاه هشتم با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته دفتر مرکزی شرکت خودروسازی، موفق به شناسایی تصویر برادرزاده قلابی وزیر شدند؛ با بدست آمدن تصویر این شخص و انجام چهره نگاری از طریق بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار بنام «محمد . ن» (متولد 1359) با بیش از 7 سابقه ارتکاب جرایم مختلف با موضوعات جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، نگهداری سلاح و مهمات جنگی و ... شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط