فونیکسریمکسبهتام

طرح جامع "حمل و نقل و ترافیک" در کرج اجرا شود

عصر خودرو: استاندار البرز با بیان اینکه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک باید در کرج اجرا شود، گفت: با اجرایی شدن این طرح می‌توانیم با دید آینده‌نگر و بلندتری نسبت به پروژه‌های شهری اظهار نظر کنیم.

طرح جامع "حمل و نقل و ترافیک" در کرج اجرا شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سیدحمید طهایی در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح شهدای غواص که شامگاه چهارشنبه در محل این پروژه با حضور نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: امید است با تلاش مدیران استانی و نیز با تدبیر و امید پروژه‌های به یادماندنی در استان البرز افتتاح شود.
    وی افزود: تلاش دولت بر این است تا فضای خارج کشور که توام با ایران‌هراسی، تشنج و تنگناها است را به فضایی تبدیل کند که دنیا ایران اسلامی را به کشوری صلح‌طلب مترقی، دانش‌محور و توانمند در علوم روز بشناسد و آن را به اثبات برساند.
    وی با اشاره به دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری، گفت: تاییدات ایشان از هیئت مذاکره‌کننده، صداقت، امانت، شجاعت و دلسوزی و علاقمندی این هیئت بود که به نمایندگی از یک ملت با دنیا مذاکره می‌کنند.
    استاندار البرز با بیان اینکه تسلط این هیئت در مجامع بین‌المللی به گونه‌ای بوده که به گفته "کری" ناچار به کوتاه آمدن در مقابل ایران می‌شوند، تصریح کرد: امید است با همین قوت و قدرت بر اساس خطوط مقام معظم رهبری موفقیت‌های بیشتری برای مردم به دست آورند.
    وی با اشاره به اینکه جایگاه ایران در 2 سال گذشته در دنیا، جایگاهی بسیار ارزنده‌تری بوده، بیان کرد: در داخل کشور نیز علی‌رغم همه مشکلات مالی دولت، پروژه‌های عمرانی در اولویت قرار گرفته و تنها در حوزه بهداشتی، تخت‌های بیمارستانی البرز به 2 برابر افزایش می‌یابد.
    طهایی با بیان اینکه منابع مالی که امسال دولت در اختیار استان قرار داده بیش از 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، گفت: با توجه به دیدگاه دولت مبنی بر استفاده از بخش خصوصی در توسعه کشور، مردم در صحنه اجرا بیش از گذشته حضور می‌یابند.
    وی با تاکید بر اینکه در یکسال گذشته شرکت‌های متعدد داخلی و خارجی در حال مذاکره برای پروژه‌های مختلف استان هستند، خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها اعلام آمادگی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
    استاندار البرز با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور، شهرک ICT در فرودگاه پیام شروع به کار می‌کند، گفت:‌این امر نوید می‌دهد که در استان البرز بر مبنای علم، دانش و فناوری نوین، اشتغال بیش از گذشته باید ایجاد شود، به گونه‌ای که البرز به عنوان سرآمد علم و تکنولوژی در کشور محسوب شود.
    وی افزود: امید است در حوزه شهری نیز شاهد اجرایی شدن هرچه زودتر "طرح جامع حمل و نقل و ترافیک" شهر باشیم و بتوانیم با دیدی آینده‌نگر و بلندتری نسبت به پروژه‌های شهری اظهار نظر کنیم.
    طهایی با تاکید بر اینکه استفاده بهتر و بیشتر مردم از اتوبوسرانی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: خط ویژه اتوبوس‌های BRT می‌تواند برای مردم بسیار کارآمد، سازنده و مفید باشد.
    وی با اشاره به اینکه حدود 80 درصد جمعیت استان در کلانشهر کرج زندگی می‌کنند، گفت: در این راستا با حمایت و پشتیبانی مردم، شهرداری می‌تواند پروژه‌های بیشتری را در شهر به بهره‌برداری برساند.
    استاندار البرز همچنین از مردم دعوت کرد، با توجه به انتخابات پیش رو مانند انتخابات‌ گذشته، حماسه پر شوری بیافرینند.
    وی بیان کرد: مسئولان با وجود اختلاف سلیقه‌ها باید همت قوی در جهت خدمت به مردم داشته باشند چراکه با همسویی هرکاری امکان پذیر است و همه باید حول یک محور که آن نیز خدمت به مردم است بچرخیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو