فونیکسریمکسبهتام

معاون اجرایی تاکسیرانی قم مطرح کرد

بازرسی ۶۰۰ دستگاه تاکسی از نظر وضعیت سیستم سوخت

۲۷۰ تاکسی فرسوده تعویض شد

عصر خودرو : معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از انجام ۶۰۰ مورد بازرسی از تاکسی‌ها در خصوص وضعیت سوخت رسانی و سیستم سی ان جی بیان کرد:‌ باید رانندگان در این خصوص دقت نظر لازم را داشته باشند تا شاهد وقوع واقعه ناگواری نباشیم.

بازرسی ۶۰۰ دستگاه تاکسی از نظر وضعیت سیستم سوخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، امیرعباس قاسمی در خصوص فعالیت برخی از تاکسی‌های گردشی به صورت خطی بیان کرد: برخی از تاکسی‌های گردشی به صورت خطی در مسیرهایی فعالیت می‌کنند که جلسات توجیهی گذاشته‌ایم و با پلیس نیز هماهنگ کرده‌ایم در این خصوص دقت نظر لازم را داشته باشیم. البته به دنبال این هستیم در محل‌هایی که برای خودروهای شخصی ایجاد شده است جایی برای توقف تاکسی‌های گردشی مشخص کنیم.

    وی در خصوص تعویض تاکسی‌های فرسوده اضافه کرد: از سال 93 سایت باز شد و در این خصوص اطلاع رسانی گسترده صورت گرفت و ثبت نام برای تعویض تاکسی‌های فرسوده تا دی ماه صورت گرفت ولی استقبال خوبی از سوی رانندگان صورت نگرفت به دلیل اینکه خودرو تعویضی سمند بود و رانندگان از تعویض ممانعت می‌کردند و از دی ماه سایت بسته شده است و این موضوع مربوط به کل کشور است.

    معاون اجرایی تاکسیرانی قم بیان کرد: مکاتباتی هم با ستاد مدیریت مصرف سوخت داشته‌ایم ولی هنوز پاسخی داده نشده است به محض اینکه سایت باز شود اطلاع رسانی لازم را خواهیم داشت.

    وی ادامه داد:‌ در سال قبل 270 دستگاه تاکسی نوسازی شد و به نوعی کم لطفی از سوی رانندگان بود چرا که خودرو جایگزین سمند بود و استقبال لازم صورت نگرفت.

    قاسمی در ادامه با اشاره به بازدید اداره کل استاندارد از 600 تاکسی گفت: برخی از کپسول‌های سی ان جی تاکسی‌ها فرسوده شده و نیاز به تعویض دارد.

    وی گفت: باید رانندگان خودروهای تاکسی که به صورت دستی از سوی شرکت‌های مجاز گازسوز شده‌اند به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند و تست‌های لازم را انجام دهند.

    معاون اجرایی تاکسیرانی قم اظهار کرد: امیدواریم که رانندگان تست و بررسی لازم را داشته باشند تا خدای نکرده شاهد واقعه تلخی در این خصوص نباشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط