فونیکسریمکسبهتام

قرارداد خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس رشت لغو می‌شود

عصر خودرو : رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: به دلیل عدم انجام تعهد توسط شرکت فروشنده اتوبوس‌ها به شهرداری رشت، احتمالاً به‌زودی قرارداد مذکور لغو می‌شود.

قرارداد خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس رشت لغو می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازفارس، محمدحسین واثق‌کارگرنیا  با اشاره به وضعیت قرارداد خرید اتوبوس برای سازمان اتوبوسرانی رشت اظهار کرد: قرار بود شرکت فروشنده اتوبوس‌ها به سازمان اتوبوسرانی رشت، پس از دریافت 20 درصد از کل مبلغ قرارداد تعدادی از این اتوبوس‌ها را در فروردین ماه امسال تحویل دهد.

    وی با اشاره به اینکه شهرداری رشت 20 درصد مبلغ توافق شده را به حساب شرکت واریز کرده است، تصریح کرد: شهرداری رشت یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان در اسفند ماه سال 93 به حساب شرکت واریز کرد اما شرکت فروشنده تا کنون به تعهد خود عمل نکرده است.

    عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اعضای شورا از این قرارداد مذکور کاملاً بی‌اطلاع بودند متذکر شد: این قرارداد در زمان تصدی سرپرست شهرداری رشت و بدون اطلاع اعضای شورا و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا و معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری رشت منعقد شده است.

    وی افزود: سرپرست شهرداری رشت در روز معارفه شهردار رشت موضوع عقد قرارداد را به اعضای شورا و مسئولان مربوطه اعلام کرد.

    به گفته واثق‌کارگرنیا، قرار بود هر دستگاه اتوبوس به مبلغ 450 میلیون تومان و جمعاً 20 دستگاه اتوبوس به ارزش 9 میلیارد تومان خریداری و تحویل سازمان اتوبوسرانی رشت شود.

    وی با اشاره به آغاز عملیات خط ویژه اتوبوس در رشت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فاز نخست عملیات احداث خط ویژه اتوبوس از میدان حشمت تا میدان مصلی آغاز شده، بنابراین باید هرچه سریع‌تر خرید 17 تا 20 دستگاه اتوبوس برای ارائه خدمات در این مسیر در دستور کار قرار گیرد.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه فاز دوم احداث خط ویژه اتوبوس نیز در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: فاز دوم این پروژه پس از اتمام فاز نخست آن از میدان مصلی تا میدان گیل اجرایی می‌شود.

    وی یادآور شد: برای بازپس گرفتن مبلغ قرارداد خرید اتوبوس‌های مذکور واحد حقوقی شهرداری رشت وارد عمل می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو