فونیکسریمکسبهتام

برگزاری بیستمین آزمون تأسیس شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا در مرداد

عصر خودرو : مدیر کل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از برگزاری بیستمین آزمون تأسیس شرکتهای حمل‌ ونقل بین‌‌المللی کالا در روز جمعه مورخ ۳۰ مرداد ماه امسال خبر داد.

برگزاری بیستمین آزمون تأسیس شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا در مرداد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمدجواد عطرچیان، اظهار کرد: پیرو اطلاعیه قبلی، فرایند ثبت‌نام از ساعت صفر روز شنبه مورخ 20 تیر آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 9 مرداد امسال به پایان می رسد.

    وی یادآور شد: جهت تسهیل فرایند ثبت‌نام، امسال ترتیبی پیش‌بینی شده است تا متقاضیانی که در دوره گذشته (نوزدهم)، مجاز به شرکت در آزمون بوده‌اند، بتوانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام آمادگی خود را برای شرکت در آزمون دوره بیستم اعلام نمایند. ضمن آنکه امکان ویرایش و تکمیل اطلاعات مندرج در دوره گذشته نیز برای آنها، فراهم شده است.

    وی ادامه داد: طبعاً این دسته داوطلبان، تا زمانیکه اطلاعات خود را ویرایش ننموده‌اند نیازی به مراجعه به ادارات کل حمل‌ونقل استان محل تقاضای تاسیس نداشته و فرایند ثبت‌نام آنان، با همان مراجعه اینترنتی، به سادگی خاتمه می‌یابد، البته در صورت هرگونه ویرایش از جمله تغییر محل تقاضای تأسیس،‌ تغییر عکس، آدرس و غیره باید مدارک جدید خود را به اداره‌کل حمل و نقل استان محل تقاضای تأسیس ارائه کنند.

    به گفته وی، برای متقاضیانی که دوره گذشته (نوزدهم) در آزمون ثبت‌نام نکرده یا مجاز به شرکت نبوده‌اند، روال ثبت‌نام مانند دوره گذشته مستلزم تکمیل و بارگذاری همه اطلاعات درخواستی و مراجعه به واحد ترانزیت اداره‌کل حمل و نقل استان محل تأسیس، حداکثر 3 روز کاری بعد از ثبت‌نام اینترنتی است.

    مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری  با تأکید بر واکاوی دقیق همه  پیشنهادها، نقطه‌نظرها و انتقادهای متقاضیان آزمون دوره گذشته که از شیوه‌های مختلف اعم از کتبی، شفاهی، ایمیل،‌ نمابر، تماس تلفنی، پیامک، ... دریافت شده، همچنین شمار قابل توجهی از ملاحظات و دیدگاه‌های کارشناسان،‌ مدیران، صاحبنظران و عموم فعالان حمل و نقل مندرج در رسانه‌ها و جراید، اظهار داشت: سعی شده تا از نتایج حاصله، با لحاظ مقررات و واقعیات موجود، در جهت بهبود شرایط برگزاری آزمون جدید، استفاده شود.

    عطرچیان بیان کرد: متقاضیان شرکت در آزمون باید اطلاعات و دانش جامع و کافی علمی و کاربردی در حوزه‌های مرتبط با حمل و نقل بین‌المللی کالا و ترانزیت با شیوه‌های مختلف حمل و نقل را داشته باشند و جهت کمک به داوطلبین نیز منابعی جهت بهره‌برداری و مطالعه آنان در صورت لزوم در سایت سازمان معرفی شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط