فونیکسریمکسبهتام

انسداد ۱۶ مسیر منتهی به حرم عبدالعظیم(ع) در لیالی قدر

عصر خودرو : شهردار منطقه ۲۰ از انسداد خیابان های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و تدابیر امنیتی مدیریت شهری این منطقه جنوبی به مناسبت مراسم معنوی شب های قدر خبرداد.

انسداد ۱۶ مسیر منتهی به حرم عبدالعظیم(ع) در لیالی قدر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، منصور کتانباف با بیان این خبر گفت: به منظور برقراری امنیت ترافیکی و سهولت تردد زائران و احیاداران در مراسم شب های قدر، 16 خیابان مجاور حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ساعت 18 تا پایان مراسم همان شب مسدود می شود.

    وی با اشاره به اینکه فعالیت های ترافیکی با تعامل و همکاری پلیس راهور انجام خواهد شد، افزود: سلمان فارسی، زکریای رازی، تقاطع پیاده راه حرم و شهید قمی، میادین نارنج، بشارت، مدرس، هادی ساعی، تقاطع های شهید فدایی و شهید حسینی، شهید فدایی و جاده قم، شهدای بغدادی و آستانه، آستانه و جاده قم، شهید پاکدامن و جاده قم، شهدای بغدادی و جاده قم، شهید غلامرضایی و جاده قم، آستانه و شهید غلامرضایی و سه راه ورامین از خیابان های مسدودی هستند.

    کتانباف به تامین 8 پارکینگ اختصاصی خودرو و موتورسیکلت در محل های مسدود شده اشاره کرد و گفت: شهروندان و زائران می توانند وسایل نقلیه شخصی خود را در خیابان شهدای ایرانیت، میدان شهدای شاملو، مجموعه سیدالشهدا(ع)، مترو شهرری، خیابان دادسرا، خیابان هلال احمر، میدان مدرس و ضلع شرق حرم پارک کنند و سپس با وسایل حمل و نقل عمومی موجود در همان محل به مراسم لیالی قدر دسترسی یابند.

    وی استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را بهترین وسیله برای دسترسی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برشمرد و افزود: 120 دستگاه اتوبوس و60 دستگاه ون در پایانه های حمل و نقلی و پارکینگ ها آماده هستند تا شهروندان را به محل برپایی مراسم منتقل کنند.

    براساس گزارش سایت شهرداری، شهردار منطقه 20 در پایان گفت: در تمامی مسیرهای بزرگراهی از جمله امام علی(ع) تابلو و پلاکاردهای راهنمای مسیر نصب می شود تا زائران در کوتاهترین زمان به مقصد برسند و از فیوضات این مراسم معنوی بهره مند شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو